مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

قهرمانی پرسپولیس پس گرفته می شود؟

مشکل کارت ITC آشوبی حل نشد، قهرمانی پرسپولیس و امتیازات مس پس گرفته می شود؟
مرجع خبری پرسپولیس: به خاطر دارید که در آغاز هشتمین دوره لیگ برتر در مورد ماجرای صادر شدن ITC کارت غلامعباس یا همان فرزاد آشوبی گزارش مفصل منتشر و حتی هشدار داده شد که مسئولان باشگاه DAC و فدراسیون فوتبال اسلواکی قصد دارند با توجه به مدارکی که در دست دارند اقدامات حقوقی انجام دهند.


اولین نامه مربوط به ماجرای آشوبی، در تاریخ 9/7/2008 از سوی باشگاه DAC برای مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال ارسال شد: «تماس ما با شما درباره بازیکنی به نام غلامعباس آشوبی است که نامش هنوز در باشگاه DAC اسلواکی قرار دارد، در حالی که هیچ باشگاهی برای این بازیکن دعوتنامه نفرستاده وی در حال بازی در لیگ ایران است. لطفاً توضیح دهید که در این مورد چه اتفاقی افتاده و چطور وی در ایران بازی می کند. ما می خواهیم که آشوبی برگردد. بنابراین سریعاً اقدامات لازم را انجام دهید چون اگر این اتفاق نیفتد مجبور هستیم مستقیما با فیفا تماس بگیریم.»


پس از بی اعتنایی مسئولان ذیربط باشگاه DAC در اقدامی زیرکانه و البته حرفه ای پای فدراسیون فوتبال اسلواکی را وسط کشید و همین موضوع باعث شد تا در تاریه 15/8/2008 فدراسیون فوتبال اسلواکی نامه دیگری را به آدرس فدراسیون فوتبال ایران و باز هم به نام دبیر کل این فدراسیون ارسال کند: «لطفا کپی ITC غلامعباس آشوبی به تاریخ تولد 16/4/1980 را برای ما بفرستید. اگر مدارکی در این مورد در اختیار دارید چه به صورت دائمی و چه به صورت موقت، آن را برای فدراسیون فوتبال اسلواکی ارسال کنید.

واحد ثبت قراردادها: میلان اسلاوکوویچ
رونوشت برای: فیفا و باشگاه DAC»

در حالی که اسلواک ها به شدت خواهان دریافت جوابی قانع کننده از مسئولان فدراسیون ایران بودند، این اتفاق هرگز نیفتاد تا فدراسیون اسلواکی نامه سوم و تهدید آمیزش را در تاریخ 27/8/2008 برای فدراسیون فوتبال ایران بفرستد:


«دبیر کل محترم در تاریخ 15 آگوست 2008 ما نامه ای برای شما فرستادیم و در خواست مدارک بازیکنی به نام غلامعباس آشوبی متولد 16/4/1980 کردیم. متاسفانه تا امروز هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم. بنابراین به شما فرصت هفت روزه ای می دهیم تا مدارک مورد درخواست شده را برای ما بفرستید. در غیر این صورت مجبوریم از فیفا درخواست کمک کنیم.»

امروز چهاردهم سپتامبر است و با توجه به این موضوع میلان اسلاوکوویچ مسئول واحد ثبت قراردادهای فدراسیون فوتبال اسلواکی منتظر دریافت نامه ای از فدراسیون فوتبال ایران است.آنطور که در تماس با منابع آگاه با خبر شدیم اسلواک ها قصد دارند تا با ارسال این نامه ها به فیفا تکلیفشان را در ماجرای آشوبی روشن کنند.

 امیدواریم که مسئولان فدراسیون فوتبال هر چه زودتر این مساله را حل و فصل کنند تا خدای ناکرده با توجه به شرایط حساس فوتبال ایران، مشکل تازه ای برای ما به وجود نیاید و این موضوع باعث کسر امتیازات پرسپولیس در فصل گذشته و مس کرمان در فصل جاری نشود. همچنین قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس گرفته نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد