مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پیام1-2پرسپولیس:صعود تیم ونیکبخت به صدر

مرجع خبری پرسپولیس(22:20): دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و پیام خراسان از هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

در این دیدار که از ساعت 20و 30 دقیقه امشب در ورزشگاه ثامن مشهد به قضاوت یداله جهانبازی آغاز شد پرسپولیسی ها موفق شدند با دو گل کریم باقری و علیرضا واحدی نیکبخت چهارمین شکست فصل را به قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر تحمیل کنند.

در این دیدار که 40 هزار تماشاگر از نزدیک آن را مشاهده کردند ابتدا واحدی نیکبخت در دقیقه دوازدهم تیم پرسپولیس را در زمین حریف یک بر صفر پیش انداخت اما در دقیقه 44 این اشپیتین مهاجم خارجی پیام بود که با یک شوت سرکش و روپا بازی را در لحظات پایانی نیمه اول به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند. اما در دقیقه 53 در نیمه دوم بود که کریم باقری در یک موقعیت تک به تک صاحب توپ شد تا گل برتری سرخپوشان را به ثمر برساند.

برخی از لحظات حساس مسابقه:

* 5 دقیقه پس از گل اول نیکبخت که با فرستادن توپ به میان پاهای گلر پیام به دست آمد، وی بار دیگر صاحب موقعیت تک به تک شد که با ضربه ی سر آن را به هدر داد.

* در دقیقه 28 پیام حمله ی همه جانبه ای برای جبران گل خورده تدارک دید که شوتهای متوالی برگی زر و دیگر بازیکنان پیام توسط واعظی و مدافعان سرخپوش دفع شد.

* در لحظات تلف شده نیمه اول یک سانتر تصادفی روی دروازه پرسپولیس آمد که مهدی واعظی توپ را از زیرتیر دروازه به کرنر فرستاد.

* گل دوم را در دقیقه53 این بار نیکبخت برای باقری ساخت. یک دوی بلند باقری-نیکبخت کاپیتان پرسپولیس را مقابل دروازه پیام قرار داد تا کریم با یک ضربه به زاویه مخالف 3امتیاز را به حساب پرسپولیس واریز کند.

* 3 دقیقه بعد فرصت دوباره در پشت محوطه جریمه پیام نصیب باقری شد اما وی در حالی که نیکبخت و نوروزی را در کنار خود داشت خودخواهانه به سمت دروازه شوت کرد که توسط گلر دفع شد.

* در ادامه شوتهای اشپیتین از پیام و نیکخبت و منصوری از پرسپولیس هیچ کدام اثرگذاری لازم برای تبدیل به یک موقعیت حساس را نداشت اما آخرین همکاری باقری-نیکبخت در دقیقه 92 شکل گرفت که روی سانتر بلند نیکبخت کریم در دهانه دروازه با ضربه سر توپ را به بدن دروازه بان حریف کوبید.

حواشی از دید مرجع خبری:

* در حالی که در شروع مسابقه بسیاری از سکوهای ورزشگاه خالی از تماشاگر بود رفته رفته با ورود مردم مشهد پس از افطار به ورزشگاه ، جای سوزن انداختن پیدا نمی شد. نکته جالب در این بود که در ابتدای مسابقه هواداران پیام مشهد به ورزشگاه نیامده بودند و درحالی که طرفداران پرسپولیس تمام سکوهای پشت دروازه ها پر کرده بودند سکوهای میانی ورزشگاه ثامن خالی از تماشاگر بود.

* دقیقه 25 بازی است که پرسپولیس صاحب یک موقعیت گل شده و بازیکنان این تیم حمله ی همه جانبه ای را روی دروازه پیام ترتیب داده اند که به یک باره گزارشگر مرکز مشهد به یاد زادعلی بازیکن فقید پیام خراسان می افتد و کارگردان هم تصویر او در کنار زمین را نشان می دهد و با خونسردی تمام از این موقعیت بازیکنان پرسپولیس عبور می کنند! این کارگردانی بکر هیچ نشانی از پیشرفت در کار تلویزیونی حتی با دوربین متحرکی که برای اولین بار در ایران در پشت دروازه تیمها نصب شده بود نداشت.

* در گوشه و کنار ورزشگاه ثامن انتظار دیدن هر نوع پارچه نوشته ای در مدح تیم و بازیکنان پرسپولیس را داشتیم الَا این یکی! هواداران پرسپولیس در سراسر ایران که انگار از مدیریت حسین هدایتی در هیئت مدیره باشگاه حسابی خوش خوشانشان شده پارچه نوشته های متعددی را در حمایت از وی نصب کرده بودند. روی یکی از آنها نوشته شده بود، عشق ما هدایتی آبراموویچ آسیا، کریمی جادوگر آسیا

* واردات کالاهای شرکت های آمریکایی به کشور ممنوع است! اما احتمالا شما هم تبلیغ یکی از معروف ترین شرکت های این کشور را در کنار زمین ثامن مشهد مشاهده کردید. کوکاکولا در حالی با لوگوی غیراصلی و غریبش رو تابلو ها خودنمایی می کرد که البته بیشتر شکمان را برانگیخت که این واقعا تبلیغ خود کوکاکولا بود یا یکی از شرکت های ایرانی که تحت لیسانس همکار آمریکایی اش نوشابه به مردم می دهد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد