مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

محمد منصوری: مصدومیتم جدی نیست

محمد منصوری" روز چهارشنبه ضمن بیان این مطلب افزود: دربرخوردی که با برگی زر داشتم از ناحیه سفید ران آسیب دیدم و‌ به تشخیص پزشکان متخصص عضله 4 سر رانم دچار اسپاسم شده و دراین ناحیه التهاب دارم که البته جدی به نظر نمی رسد.


وی که هم اینک درد شدیدی را در این ناحیه تحمل می کند درخصوص بازگشتش به میادین فوتبال گفت : همه چبز بستگی به نظر دکتر زرینه پزشک تیم پرسپولیس دارد.
وی ادامه داد: دکتر زرینه فردا/پنجشنبه/ در سرتمرینات پایم را معاینه و نظر قطعی خود را در این باره اعلام خواهد کرد.
وی درخصوص دیدار شب گذشته پرسپولیس و پیام نیز گفت: دو تیم در این دیدار بازی خوبی را ازخود به نمایش گذاشتند اما در پایان این تیم پرسپولیس بود که توانست با پیروزی میدان را ترک کند.
به گفته وی پرسپولیس فوتبال را زیبا بازی می کند اما نتیجه در فوتبال بهتر از خوب فوتبال بازی کردن است از اینرو پرسپولیس از این پس در ورزشگاه آزادی به هیچ تیمی امتیاز نخواهد داد تا بدون دغدغه قهرمان لیگ برتر شود.
خاطر نشان می کند؛تیم پرسپولیس تهران شب گذشته در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم پیام خراسان را در ورزشگاه ثامن مشهد با نتیجه 2 بر 1 شکست داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد