مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مصطفوی: قول دادند داوری بهتر شود

آقای مایلی‌کهن از دوستان ماست!
وارث بدهی‌های مدیریت‌های گذشته باشگاه هستم
همیشه تابع فدراسیون فوتبال هستیم

مرجع خبری پرسپولیس(21:22): مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: مسوولان فدراسیون قول دادند داوری‌ها بهتر شود اما نمی‌دانم با قول دادن داوری‌ها بهتر می‌شود یا نه؟

داریوش مصطفوی پس از پیروزی تیمش در مقابل پیام خراسان افزود: مسوولان فدراسیون باید با صحبت و آموزش داوران، به آن‌ها روحیه بدهند زیرا ما همین داوران را داریم و مشکلی هم با آن‌ها نداریم.

وی ادامه داد: پس از اشتباه‌های داوری که در 3 بازی اخیر ما رخ داد، روحیه بازیکنان تیم پایین آمده بود اما با برنامه‌هایی که در هفته گذشته توسط هیات مدیره انجام شد، روحیه آن‌ها بالا آمد و با این برد بالاتر هم رفت و امروز هم اعلام کردیم که برای این پیروزی پاداش در نظر گرفته‌ایم و من دیدم که بر خلاف هفته‌های گذشته بازیکنان تیم می‌خندیدند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص مشکلات مالی باشگاه گفت: من وارث بدهی‌های مدیریت‌های گذشته باشگاه هستم که بعضی از بدهی‌ها مربوط به 15 سال پیش است و در قبال طلبکاران باشگاه مسوولیت دارم و امیدوارم با ردیف بودجه‌ای خاص که برای ما در نظر گرفته خواهد شد، این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: اگر نیاز به پول داشته باشیم و آن را اعلام عمومی کنیم خیلی‌ها حاضرند به ما کمک کنند اما هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم زیرا که علی‌آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی به خوبی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را هدایت می‌کند و کمک‌های زیادی به ما می‌کند، ضمن اینکه به زودی امیدواریم اسپانسر روی پیراهن تیم را هم پیدا کنیم که با این اتفاق وضعیت بهتر هم خواهد شد.

مصطفوی تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس ستون‌های محکم فوتبال ما هستند و بدون آن ها فوتبال ما شادی نخواهد داشت، امروز دیدید که در ورزشگاهی 25 هزار نفری در یک شهرستان 30 هزار نفر با پرچم قرمز به ورزشگاه می‌آیند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران ادامه داد: مردم می‌دانند که مدیران این دو تیم با آن‌ها صادقند، اگر اوضاع بر وفق مراد نبود در مورد ناکامی توضیح می‌دهیم که چرا چنین اتفاقی رخ داده است و می‌گویم که اگر دیگر چیزی برای عرضه نداریم شخص دیگری بیاید، اما اکنون روند کار ما خوب است و با همین روند قهرمان خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که موضع باشگاه پرسپولیس در خصوص قضاوت یک داور ایرانی در بازی دربی تهران چیست‌، تصریح کرد: ما همیشه تابع فدراسیون هستیم زیرا که سیاست‌گذار فوتبال ما فدراسیون است و اگر فدراسیون این تصمیم را به صلاح فوتبال می‌داند ما هم مشکلی نداریم، حتی اگر این داور قبلا به ضرر ما سوت زده باشد باز هم ما مشکلی نداریم.

وی افزود: حرف اصلی ما در مورد داوری این بود که حال که داوری‌ها 7 امتیاز از ما گرفته است، بیایند از هواداران ما عذرخواهی کنند، به آن‌ها احترام بگذارند، ما آماده هر گونه همکاری با فدراسیون هستیم و آن‌ها هم به هواداران ما احترام بگذارند و در استادیوم‌ها به خوبی با آن‌ها رفتار کنند و اگر به ضرر ما سوت زدید از هواداران ما عذرخواهی کنید.

مصطفوی همچنین در رابطه با اظهارات مایلی‌کهن گفت: آقای مایلی‌کهن از دوستان ماست و بعید می‌دانم چنین حرفی زده باشد ضمن اینکه من الآن در وضعیتی نیستم که در این رابطه پاسخی بدهم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.arteshesorkh.com

خوشحال می شم در یاهو مسنجر باهاتون صحبت کنم دوست عزیز پرسپولیسی
yahoo id : m_rezapour69

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد