مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کاظمی: برزیل ITC ندهد خودمان صادر میکنیم

مرجع خبری پرسپولیس(11:58): درخواست صدور ITC دی کارمو،‌بازیکن برزیلی پرسپولیس از سوی سازمان لیگ امروز به کمیته روابط بین الملل ارایه شد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس این درخواست را دو روز قبل به سازمان لیگ فرستاده بود.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، علی کاظمی،‌دبیر سازمان لیگ درباره این موضوع گفت:براساس قانون هر درخواستی که به سازمان لیگ ارایه می شود باید تا 72 ساعت بعد مورد بررسی قرار گیرد و سپس به کمیته مربوط ارسال گردد. درباره ITC نیز همین طور است،‌باشگاه پرسپولیس دو روز قبل درخواست صدور ITC را به ما ارایه داد و سازمان لیگ نیز باید بررسی های لازم را روی این درخواست انجام می داد به همین دلیل ناچار بودیم این مدت زمان را طی کنیم. اختلاف ساعت بین کشورها نیز ارسال ITC از طرف ایران را با مشکل رو به رو کرد اما کمیته روابط بین الملل امروز این درخواست را به برزیل ارسال کرد.
کاظمی تاکیدکرد:بررسی سازمان لیگ به هیچ عنوان مانع صدور ITC دی کارمو نشده است و باید بگویم مشکل از سوی ما نیست. برزیل هنوز ITC را صادر نکرده است برخی کشورها تا یک ماه نیز درباره ITC بازیکنان پاسخی نمی‌دهند اما اگر این موضوع یک ماه یا بیشتر به طول بیانجامد خودسازمان لیگ مجوز را صادر می کند.

دبیر سازمان لیگ با تایید خبر رسیدن ITC علی کریمی گفت:ITC کریمی صادر شده و هم اکنون در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته است و او هیچ مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد فقط بایدصبر کنیم تامدت زمان لازم طی شده با این حساب کریمی دو هفته بعد می تواند در مسابقات شرکت کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

صادق شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ق.ظ http://ghermezeteh-red.coo.ir/

سلام وبلاگ من رو لینک کن وبیا تو وبلاگم و بگو تا من هم لینکت کنم

سحر شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ http://salamperspolisam.blogfa.com

سلام دوست عزز
خوبی...........؟؟؟
وبلاگتون رو تازه پیدا کردم
عالیه
موفق باشین
منتظرم
منتظر سلام شما به پرسپولیس عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد