مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زارع: شرایط بازی من در پرسپولیس با ملوان تفاوت دارد

کانون هواداران پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شرایط بازی من در تیم فعلی با دوران حضورم در ملوان تفاوت دارد.

مازیار زارع در گفت و گویی اظهار داشت: ما در دیدارهای اخیر ناکام بودیم؛ اما نباید به آنها فکر کنیم در حال حاضر مهم ترین مسئله برای ما شکست برق شیراز در بازی فردا است، ضمن اینکه کار آسانی مقابل این تیم نیز نداریم.

زارع در خصوص اظهارات مدیر عامل پرسپولیس مبنی بر اینکه وی در ملوان بازیکنی شوتزن بود؛ اما در پرسپولیس کمتر اقدام به شوتزنی می کند، اظهار داشت: شرایط من با فصل گذشته تفاوت زیادی دارد. در انزلی بیشتر به دروازه نزدیک بودم؛ اما در پرسپولیس بیشتر وظایم دفاعی است. من در هیچکدام از بازی‌ها کم‌کاری نکردم.

زارع در پایان گفت: امیدوارم فردا با حمایت هواداران روز خوبی را رقم بزنیم و با شکست برق شیراز، ناکامی ها را فراموش کنیم. فقط 10 بازی انجام داده ایم و تا پایان راهی که امیداوریم با قهرمانی ما به اتمام برسد، فاصله زیادی داریم
نظرات 2 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ http://baharehman.blogfa.com/

سلام امیر جون به امید برد در بازی فردا

امیر چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ http://baharehman.blogfa.com/

امیر جون تبریک میگم
این برد خیلی چسبید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد