مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اسم کریمى هم براى پرسپولیس نعمت است

نیکبخت: اسم کریمى هم براى پرسپولیس نعمت است

علیرضا نیکبخت توانست در بازى اخیر تیمش در مقابل پیام خراسان یک گل زیبا به ثمر برساند، یک پاس گل نیز به کریم باقرى بدهد تا همچنان در پرسپولیس و رقابت هاى لیگ برتر جزو مؤثرترین ها باشد. گفت و گو با وى را بخوانید:

PNNC •دلیل اینکه بعضى از هواداران مشهدى استقبال خوبى از تو نکردند چه بود؟ -ایرادى ندارد، من حساب مردم خوب مشهد را با این افراد یکى نمى کنم، فوتبالم را از مشهد آغاز کرده ام و این شهر را دوست دارم، به این حرفها هم عادت کرده ام و به آنها اهمیتى نمى دهم.

PNNC •احساست درباره اینکه همچنان در رتبه هاى بالاى جدول مؤثرترین بازیکن لیگ هستى، چیست؟ -از این بابت خیلى خوشحال هستم، چون این بزرگترین هدف من است، خوشحالم که براى تیم محبوبم پرسپولیس مفید و مؤثر بوده ام و امیدوارم که بتوانم امسال مؤثر ترین بازیکن در پرسپولیس و لیگ شوم.

PNNC •براى بازى با پگاه، على کریمى و مهاجم برزیلى به لیست پرسپولیس اضافه شدند. در این مورد چه نظرى دارى؟ -على کریمى آنقدر بازیکن بزرگ و با ارزشى است که اصلاً لازم نیست در مورد وى صحبت شود. فقط نام على کریمى مى تواند براى هر تیمى یک نعمت باشد، چون او با توجه به خصوصیاتى که دارد، مى تواند به تنهایى یک وزنه بزرگ براى پرسپولیس باشد، با آمدن على کریمى قدرت پرسپولیس دو چندان مى شود، وى در این مدت کوتاه با تمامى بازیکنان هماهنگ شده است و امیدوارم که در بازى با پگاه، تیم یک جشن خوب و پرگل براى استقبال از کریمى بگیریم. وى در مورد مهاجم جدید و برزیلى پرسپولیس نیز گفت: در مورد «دیکارمو» فعلا نمى توانم نظر بدهم اما با توجه به تأیید کادر فنى مطمئنا وى نیز بازیکن خوبى است و امیدوارم که با گلزنى «دیکارمو» پرسپولیس بهتر وبهتر شود.

PNNC •دربى را چطور مى بینى؟
- زود است که راجع به دربى صحبت کنیم اما باید تأکید کنیم تیمى که براى قهرمانى بسته مى شود، به ۳ امتیاز همه بازى ها فکر مى کند.

PNNC •گویا دیگر به تیم ملى فکر نمى کنى؟ -هرگز، اصلا چنین حرفى را نزنید. من در پرسپولیس و بازى هاى لیگ آنقدر خوب کار مى کنم تا به تیم ملى دعوت شوم، مى دانم اگر در پرسپولیس خوب باشم و بدرخشم، مربیان تیم ملى مرا دعوت مى کنند، شک نکنید که به جام جهانى مى رویم؛ رفتن به جام جهانى از بزرگترین آرزو هاى من است که به آن مى رسم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد