مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

رضایی: هنوز به پرسپولیس نپیوسته ام

مرجع خبری پرسپولیس(21:00): مدافع ایرانی پیشین تیم فوتبال لیورونو ایتالیا گفت: هنوز در حال مذاکره با تیم‌های ایرانی هستم و بصورت قطعی به هیچ تیمی ملحق نشده‌ام.
به گزارش مرجع خبری به نقل از مهر رحمان رضایی در مورد خبر عقد قراردادش با تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هنوز هیچ چیزی در این خصوص قطعی نشده است و بصورت رسمی و قعطی به هیچ تیمی نپیوسته‌ام.

وی ادامه داد: طی چند روز آینده وضعیت پیوستنم به یکی از تیم‌های لیگ ایران مشخص می شود و در صورت قطعی شدن آن، بصورت رسمی این خبر را اعلام خواهم کرد. ضمن اینکه فعلا هیچ چیزی قطعی نشده است که بخواهم در مورد آن صحبت کنم.

مدافع ایرانی پیشین تیم فوتبال لیورونو ایتالیا همچنین تاکید کرد: من اهل بازار گرمی و مسائل این چنینی نیستم و تا زمانی که با یک تیم قرارداد نبندم از اعلام نام آن خودداری می کنم.

رضایی در پایان در خصوص اینکه با تیم آینده‌اش در تهران مذاکره می کند یا ایتالیا، گفت: قطعا پس از آنکه با این تیم به توافقات نهایی دست پیدا کنم به موقع و برای مذاکرات نهایی به تهران سفر خواهم کرد.

در جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص عقد قرارداد با رحمان رضایی بحث و گفتگو شد که اعضا به عقد قرارداد با این بازیکن رای مثبت دادند. پس از مصوبه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر عقد قرارداد با رضایی مقرر شد امروز قرارداد یکساله وی به امضا برسد.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ http://baharehman.blogfa.com/

امیر جان من شما را درسطر اول پیوندام گذاشتم.

ممنونتم .
دعا کن رحمان بیاد بلکه دفاعمون 3تا 4تا گل نحوره .
بازم تشکر.

حمیدرضا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.perspolisegroup.blogfa.com

سلامی به قرمزی پیراهن پرسپولیس
انشالله که رحمانم میاد
به امید قهرمانی آسیا و قهرمانی مجدد در لیگ
دمت گرم
سایت خوبی داری به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد