مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تحت هر شرایطی باید فولاد را ببریم

pnnc: تحت هر شرایطی باید فولاد را ببریم // مشکلات خط دفاع پرسپولیس حل شده است

مربی تیم پرسپولیس از آخرین وضعیت این تیم قبل ازرویارویی با تیم فولاد ابراز رضایت کرد و گفت: بازی بسیار حساسی داریم اما تحت هر شرایطی باید برنده این دیدار باشیم

افشین پیروانی گفت: تیم هم اکنون در شرایط خوبی به سر می برد و بازیکنان ما بسیار خوب در تمرینات ظاهر شده اند. ما بعد از دیدار مقابل ابومسلم سعی کردیم یک مقدار تخصصی تر حرکات تیمی را انجام بدهیم تا به نحوی مناسب بتوانیم نقاط ضعف خود را بپوشانیم.پیروانی درخصوص خط دفاع پرسپولیس خاطرنشان کرد :خط دفاع پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد وما از بازیکنان خوبی در پست دفاع بهره می بریم . به هر حال سعی شده که بعد از نتیجه بازی مقابل ابومسلم تمرینات بیشتری را برای این پست در نظر بگیریم تا معدود اشتباهاتی را هم که داریم جبران کنیم.مربی تیم پرسپولیس همچنین درباره تیم فولاد اظهار کرد: فولاد تیم هجومی است ونفرات با انگیزه ای هم در این تیم بازی می کنند ما برای این بازی برنامه داریم و می خواهیم که سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و روند خوب خود را دوباره پیگیری کنیم.وی ادامه داد: بازیکنان ما ناکامی هفته گذشته خود را فراموش کرده اند و تمام اهداف خود را روی برد و کسب سه امتیاز این بازی گذاشته اند

pnnc: اجازه گلزنی را به فولادی ها نمی دهم //محکوم به شکست شاگردان جلالی هستیم

دروازه بان تیم پرسپولیس از حضور در ترکیب ثابت این تیم در بازی مقابل فولاد خبرداد و گفت : با تمام وجود از دروازه تیمم حراست کرده و از فولادی ها گل نمی خورم

علیرضا حقیقی اظهارکرد: اکنون در شرایط خوبی به سر می برم و از نظر فنی هم مورد تایید عابدزاده هستم . تمرینات خوبی را از ابتدای هفته پشت سر گذاشتم و خود را برای دیدار با فولاد آماده کرده ام و امیدوارم بتوانم بازی خوبی را هم من و هم همه بازیکنان تیم نمایش دهیم و با کسب3 امتیاز این دیدار هواداران را راضی و خشنود سازیم.وی در پایان در رابطه با وضعیت کنونی تیم پرسپولیس اضافه کرد: ما هفته قبل شکست خوردیم و در بازی با فولاد محکوم به برد این تیم هستیم تا بتوانیم شرایط را به سود خود به پایان ببریم

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://aliramezani.blogfa.com/

خیلی به روزی آفرین
فقط اگه قالب وبلاگتو عوض کنی فکر می کنم خیلی بهتره چون آخه نوشته های حاشیه ی سمت چپ خیلی شخت خونده می شن و من شخصا با اینکه چندین بار به وبلاگت اومدم ولی اصلا حوصله نکردم اونها رو بخونم. فکر کنم خیلی ها اینجوری باشن.
در کل خیلی عالی ای

هادی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:00 ب.ظ http://hadisam84.blogfa.com/

دوست عزیز من مایلم با شما تبادل لینک کنم اگر خواستی با من تبادل لینک کنی منو با نام پرسپولیس زلزله لینک کن بعد خبرشو بهم بده تا لینکت کنم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد