مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نشست خبری باشگاه

قرارداد قطبی فسخ نمی شود/ کریمی سرباز این آب و خاک است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد افشین قطبی در تیم فوتبال این باشگاه تاکید کرد وی کماکان به فعالیت خود در کنار سرخپوشان ادامه خواهد داد.

داریوش مصطفوی در نخستین نشست خبری باشگاه پرسپولیس در فصل جاری که امروز در سالن کنفرانس مطبوعاتی مرکز همایش‌های بین المللی رایزن برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت روز تربیت بدنی گفت: مطمئنم قدم های مثبت ما در ورزش و باشگاه پرسپولیس در نهایت باعث موفقیت فوتبال ملی خواهد شد.

بگذارید یک نفر در این فوتبال آبرو داشته باشد
وی در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی از رسانه‌های گروهی در انتشار مصاحبه کذب از قول این مدیر، افزود: بگذارید یک نفر در کل فوتبال آبرو داشته باشد زیرا در این سال‌ها برای یک نفر هم آبرو نگذاشته‌اید. در این مدت از قول من صحبت‌هایی مطرح شده است که مجبور شده‌ام یا از کنارشان بگذرم یا بخشی از آنها را تکذیب کنم اما بحث کریمی یک بحث مهم و سیاسی بود که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: باشگاه پرسپولیس و 30 میلیون هواداران آن دوست داشتند کریمی به تیم ملی باز گردد چرا که تیم ملی به فرد اختصاص نداشته و در هر شرایطی باید به آن کمک کرد. وی موظف است به تیم ملی باز گردد زیرا فرزند این آب و خاک است و باید همانند یک سرباز برای تیم ملی کشورش بازی کند.

باید پای درد و دل کریمی نشست
وی با بیان اینکه باید پای درد و دل‌های کریمی هم نشست، خاطر نشان کرد: در این شرایط که کریمی یا یک بازیکن بزرگ دیگر می تواند به تیم ملی کمک کند، کدام مدیر می آید و می گوید به تیم ملی نرو؟! این همان صحبت‌هایی است که بعضی‌ها از قول ما می نویسند و چون موضوع مهمی است باید آن را تکذیب کرد.

اعضا کمیته انضباطی پرسپولیس معرفی می شوند
مصطفوی در خصوص تشکیل کمیته انضباطی در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما طبق اساسنامه فعلی نمی توانیم چنین کمیته‌ای را تشکیل دهیم، اما با تغییر اساسنامه و منطبق کردن آن با شرایط فعلی، اعضای این کمیته را معرفی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از مسائل فنی و مالی دوری می کند، در خصوص تاخیر توره در بازگشت به ایران اظهار داشت: اگر وی باز نگردد و مربی تیم از ما بخواهد، در خصوص تاخیر این بازیکن با مقامات AFC و FIFA مذاکره می کنیم.

قرارداد قطبی فسخ نمی شود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم به عنوان محبوب‌ترین تیم ایران به روحیه بیشتری نیاز دارد، در مورد اخبار برکناری قطبی تاکید کرد: قطبی 2 سال با ما قرارداد دارد و تحت هیچ شرایطی قصد نداریم قراردادش را فسخ کنیم. ما تازه این مربی را شناخته‌ایم و تمام مسائلی که در خصوص برکناری وی مطرح شده است را تکذیب می کنم.

اعضا هیئت مدیره پرسپولیس با هم دوست هستند
وی در مورد مشکلات موجود در هیئت مدیره و اختلافش با بعضی از اعضا تصریح کرد: تمام اعضای هیئت مدیره با هم دوست بوده و احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستند اما ممکن است بین افکار ما اختلافاتی وجود داشته باشد. این اختلافات در خط مشی است اما کارمان را بر اساس مشورت و آنچه درست‌تر است پیش می بریم.

مدیران پرسپولیس با قدرت به کار خود ادامه می دهند
مصطفوی اظهار داشت: طبق نظر مطبوعات شاید ارتباط‌های اعضا هیئت مدیره کم رنگ‌تر شده است اما طبق نظر همه افراد هیئت مدیره با قدرت به کار خود ادامه داده و هیچ کس برکنار نشده یا استعفا نداده است.

هدایتی کمک های مادی و معنوی خوبی به پرسپولیس کرده است
وی با اینکه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با هم تناسب کاری دارند و به خوبی وظایف محوله را پیش می برند، اظهار داشت: هدایتی در این مدت از نظر مادی و معنوی کمک‌های خوبی به باشگاه کرده است. ضمن اینکه حضور ایشان در هیئت مدیره هم مغتنم است و با اسپانسری هم که گرفتیم تا حدودی می توانیم زحمات مادی وی را جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مطمئنا ما دوست داشتیم این نشست را زودتر برگزار کنیم اما به علت نداشتن اسپانسر برگزاری این نشست به تعویق افتاد، اضافه کرد: ما در این مدت گرفتار مشکلات زیادی بوده ایم که مطمئنا جذب اسپانسر این مشکلات را به حداقل می رساند.

وی در خصوص اطلاع رسانی در این باشگاه خاطر نشان کرد: ممکن است کانال‌های ارتباطی ما با شما ضعیف باشد و دلیل آن ضعف کاری ماست اما سعی می کنیم این کانال‌ها را تقویت کنیم تا ارتباط‌مان با شما (رسانه‌ها) بیشتر شود. ضمن اینکه هیچ کس در این مدت به اتهام جاسوسی برکنار نشده اما به ما حق بدهید در تغییرات مدیریتی و برای ایجاد فضای امن در محیط کاری تغییراتی را در نفرات اعمال کنیم.

قهرمان نیم فصل می شویم
وی ادامه داد: مطمئنا اگر تیم پرسپولیس در دیدارهای گذشته آن امتیازات معروف را از دست نمی داد، امروز ما صدرنشین مطلق مسابقات بودیم اما قطعا اگر در مسابقات باقیمانده تا نیم فصل حداقل 16 امتیاز کسب کنیم، قطعا در پایان نیم فصل قهرمان خواهیم شد. ما شب و روز به این مسائل فکر می کنیم و برای موفقیت تیم برنامه ریزی های بزرگی خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: مطمئنم تیم پرسپولیس آینده درخشانی را پیش رو دارد. امیدوارم با رفع نقاط ضعف موجود در دیدارهای آینده هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم که همه از آن لذت ببرند و هم نتایج لازم را برای کسب عنوان قهرمانی کسب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد