مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

فولاد3-2پرسپولیس:دفاع قطبی آسانسورقعرنشینان

مرجع خبری پرسپولیس(20:30): در آخرین دیدار معوقه‌ی هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تیم پرسپولیس تهران مغلوب فولاد خوزستان شد.

در آخرین دیدار هفته‌ی پنجم رقابت‌های برتر فوتبال کشور تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف پرسپولیس تهران رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد.

در نیمه نخست بازی دو تیم بازی را بسیار خوب آغاز کردند و موقعیت هایی روی دروازه یکدگیر ایجاد کردند که به گل تبدیل نشد اما فولاد در دقایق 15 و 23 توسط احمد‌آل‌نعمه و سیامک سرلک دو بار دروازه پرسپولیس تهران را گشود. با اینکه در دقیقه 31 بازی دیکارمو یکی از گل‌های خورده پرسپولیس را جبران کرد اما تلاش دو تیم تا پایان نیمه نخست نتیجه‌ای در بر نداشت تا این نیمه با برتری دو بر یک فولاد پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم بار دیگر این فولاد خوزستان بود که بازیکنان پرسپولیس را غافلگیر کرد و محمد قاضی در دقیقه 50 گل سوم فولاد را نیز به ثمر رساند. در ادامه‌ی بازی حملات بی‌نتیجه پرسپولیس با ضد حملات تیم فولاد همراه بود. فشار پرسپولیس در ده دقیقه پایانی بازی سبب شد تا این تیم در دقیقه 85 توسط هادی نوروزی به گل دوم دست پیدا کند اما، اعلام پنج دقیقه وقت اضافه نیز نتوانست به پرسپولیس کمک کند تا این تیم با سه بر دو مغلوب فولاد خوزستان شود.

با این نیتجه فولاد خوزستان با 12 امتیاز به رده‌ی نهم جدول صعود کرد و پرسپولیس نیز با 15 امتیاز در مکان ششم جدول باقی ماند. این دومین شکست پیاپی پرسپولیس با گلهای پرتعداد است. این تیم در دیدار گذشته نیز با نتیجه 4 بر 3 نتیجه را به ابومسلم واگذار کرد تا در دو بازی پیاپی 7 گل دریافت کند. پرسپولیس نخستین شکست خود را برابر مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران متحمل شده بود تا با سه شکست ، 4 پیروزی و 3 تساوی و 15 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی باقی بماند. آخرین باری که تیم پرسپولیس در جدول رده بندی پایین تر از تیم استقلال قرار گرفته به هفته ی ماقبل پایانی لیگ ششم باز می گشت که در سرانجام در هفته ی پایانی پرسپولیس سوم و استقلال چهارم شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد