مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کریمی: سپاهان توانایی ایستادگی ندارد

pnnc: کریمی: سپاهان توانایی ایستادگی برابر پرسپولیس را ندارد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر خودمان باشیم سپاهان حریف ما نخواهد بود

علی کریمی اظهار داشت: بازی مقابل سپاهان مانند سایر دیدارها سه امتیاز دارد و می توانیم با ارائه فوتبال همیشگی، این تیم را شکست دهیم. وی ادامه داد: بی شک حریف اصفهانی مقابل ما دست و پا بسته نیست؛ اما اگر خودمان باشیم این تیم نمی تواند مقابل ما ایستادگی کند. کریمی در خصوص آشتی با دایی نیز تاکید کرد: من با کسی مشکلی نداشتم که بخواهم آشتی کنم و بار دیگر تاکید می کنم که تیم ملی برای من تمام شده است و تمرکزم فقط روی پرسپولیس خواهد بود

pnnc: مشکلات دایی و کریمی را بیشتر از قبل کردند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: آنهایی که برنامه آشتی‌کنان دایی و کریمی را ترتیب دادند، مشکلات این 2 چهره را بیش از گذشته کردند

محمود خوردبین اظهار داشت: بین دو نیمه دیدار مقابل برق شیراز، علی کریمی را به طوری نامناسب به سمت رختکن هدایت کردند و به زور قصد داشتند وی را با دایی آشتی دهند. وی ادامه داد: سوال من این است که آیا واقعا این کار بین دو نیمه درست بود؟ به نظر من آقایانی که می‌خواستند این دو نفر را آشتی بدهند شرایط را از قبل بدتر کردند و حالا باید جوابگو باشند. سرپرست پرسپولیس افزود: بسیاری از مسئولان از جمله کفاشیان و یا تاج می توانستند برای حل این مشکل پادرمیانی کنند و مراسم نیز در فدراسیون برگزار شود. این اتفاقات غیرحرفه ای فقط در فوتبال ما رخ می دهد و از دیدن این صحنه ها متاسفم.. خوردبین در مورد دیدار مقابل سپاهان گفت: حریف تیمی خطرناک است؛ اما مطمئن هستم با تدابیری که کادر فنی اندیشیده است و با کمک 100 هزار هوادار می‌توانیم به راحتی این تیم را در تهران شکست دهیم و خاطره خوش فصل قبل را مجددا تکرار کنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
امید شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.iran.forum.st

جای قلم توانای شما در حرفه‌ای‌ترین جامعه مجازی ایرانی‌ها خالی‌ست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد