مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

در واسکودوگاما همبازى روماریو بودم

مصاحبه دى کارمو پیش از تصمیم هیات مدیره پرسپولیس .. در واسکودوگاما همبازى روماریو بودم

صحبت هایى که درباره سابقه پائولو دى کارمو مطرح مى شود حسابى مهاجم برزیلى را دلخور کرده. آنقدر که تصمیم گرفته این بار به جاى قطبى خودش از خودش دفاع کند. دى کارمو با اشاره به همین مسأله مى گوید: در قرار داد من با باشگاه هاى قبلى هیچ مشکلى وجود ندارد. در برنامه ۹۰ حقیقت گفته نشد و مجرى این برنامه مطالبى را سند تلقى مى کرد که اطلاعات کافى در مورد آنها نداشت. من سه سال در واسکودوگاما بازى کردم تیمى که در آن روماریو هم حضور داشت و همه چیز واضح و روشن است. در این تیم بهترین بازیکن بودم و کسى نمى تواند بگوید که من بازیکن حرفه اى نیستم. از ۱۸ تا ۲۰ سالگى عضو این تیم بوده ام، بعد هم با تیم سنه قرار داد بستم. این تیم نیز از تیم هاى بزرگ و حرفه اى برزیل است و در دسته اول بازى مى کند. حتى در واسکودوگاما مربى من سرژیو کازمى یکى از حرفه اى ترین و مشهور ترین مربیان برزیل بود و آنها که فوتبال کشورم را مى شناسند به این مربى احترام مى گذارند. 5 گل در آن تیم به ثمر رساندم و همیشه در اوج بودم.دى کارمو سپس درباره وکیل کره اى اش ادامه مى دهد: من توسط این وکیل به پرسپولیس نیامدم و باشگاه پرسپولیس مرا به صورت مستقیم از تیم سنه قرض گرفت. تأکید مى کنم که هیچ ارتباط خاصى بین افشین قطبى و وکیل کره اى من وجود ندارد. وکیل من قصد داشت مقدمات انتقالم را به کره در یک باشگاه بسیار خوب و معروف که لزومى ندارد جزییات آن را افشا کنم فراهم کند؛ اما همزمان به نظرم پیشنهاد پرسپولیس بهتر آمد و راهى ایران شدم. ارتباطى در این میان وجود نداشت تا کسانى نقش دلال را بازى کنند. من خودم پرسپولیس را انتخاب کردم و از انتخابم هرگز پشیمان نیستم. او درباره فقدان مدارک کافى براى اثبات ادعاهایش هم مى گوید: چرا تصور مى کنید یک بازیکن باید همه مدارک زندگیش را با خود حمل کند من به صورت قرضى به اینجا آمده ام و قرار نیست بیوگرافى من به صورت پرونده در باشگاه پرسپولیس بایگانى شود. اگر مى خواهید همه چیز را بدانید مى توانید با باشگاه سنه در برزیل تماس بگیرد و اگر آنها صلاح بدانند کلیه مدارک را براى شما ارسال خواهند کرد. چیزى براى پنهان کارى وجود ندارد. دى کارمو که تا امروز در گلزنى ضعیف نشان داده در این باره توضیح مى دهد: وقتى گل نمى زنى همه فشارها روى دوش تو است. مشکل اصلى من با یک گل حل مى شود. باید با شرایط سازگار شوم. من به زمان احتیاج دارم اما این زمان یک سال نیست. چند بازى کافى است تا من خودم را در فوتبال ایران پیدا کنم. تصور مى کنم بازى بعدى روز من باشد و بتوانم در آن بازى خودم را به همه هواداران اثبات کنم. تمام تلاشم را به کار مى گیرم تا با گلزنى در دیدار مقابل پیکان هواداران را شاد کنم. به آرامش در کمپ تمرین تیم احتیاج دارم. همبازى هاى من نیز این را مى دانند و کمک زیادى به من مى کنند. ما همه با هم مهربان و متحد هستیم. او در ادامه درباره ارتباطش با مارکو ادامه مى دهد: اینکه مارکو مرا به ایران آورده به نوعى درست است اما بدین معنا نیست که وکیل من باشد. به برزیل رفته و این نمى تواند تأثیرى در کار من بگذارد. نمى دانم این شایعات توسط چه کسانى و به چه منظورى منتشر مى شود. ضمن اینکه من در گذرنامه و روادید خود هیچ مشکلى ندارم. اگر براى بودن در ایران مشکل اقامت دارم چگونه هتل گذرنامه مرا قبول کرده واقعاً هیچ مشکل قانونى در اقامت و کارم در ایران وجود ندارد. دى کارمو در مورد حضور ۹۰ دقیقه اى اش در بازى هاى پرسپولیس هم مى گوید: وقتى مربى دستورى مى دهد باید اجرا شود. اینکه من بازیکن ثابت باشم ربطى به رابطه ام با قطبى ندارد. همه بازیکنان از نظر قطبى یکسان هستند، مگر اینکه لیاقت بازى در این تیم را داشته باشند. مشکل گلزنى فقط براى من نیست، آدریانو هم ۵ بازى گل نزد اما آیا همه رسانه ها به او حمله کردند مى دانم که با یک گل همه چیز حل مى شود و آن وقت من مى شوم همان برزیلى که مردم مى خواهند. مهاجم برزیلى پرسپولیس در پایان در مورد آمار ارائه شده از عملکرد خودش در برنامه ۹۰ اینگونه توضیح مى دهد: در برزیل فوتبال به صورت ایالتى برگزار مى شود و وجود مناطق A، B و C ربطى به درجه بندى سطح بازى ها ندارد. به عنوان مثال یک تیم مى تواند از ایالت پالمیراس به مراحل پایانى صعود کند و یک تیم از ایالت سائوپائولو. این بدان معنى نیست که یک ایالت فوتبال سطح پایین ترى دارد

نظرات 1 + ارسال نظر
فرید شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.goldendownloads.blogfa.com

سلام.نظر لطفتونه.
ممنون از کمک تون.تا زمانی که دوستای مثل شما هست آدم غمی نداره.
فعلا بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد