مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اینو حتما بخونید

ادامه نامهربانی های سازمان لیگ با پرسپولیس !!



کانون هواداران پرسپولیس : خبر این گونه بود . رحمان رضایی با قراردادی 6 ماه و بصورت داخلی به پرسپولیس پیوست . رحمان رضایی بازیکن بزرگی است و مسلما کسی که در لیگ سری A ایتالیا که همگان میدانیم تیم های ایتالیایی چه شرایط و سازماندهی دفاعی دارند میتواند چه در لیگ برتر و چه در مسابقات آسیایی به کار ارتش سرخ بیاید .

از طرف دیگر مدافع هافبک کامرونی پرسپولیس نیز در لیست هست که بنظر می رسد تا یک ماه دیگر بتواند به میادین بازگردد و با وجود این دو بازیکن پرسپولیس هیچ خلایی در کارهایی دفاعی نباید احساس کند زیرا بهترین بازیکنان را در این منطقه دارد و حتی رحمان رضایی را میتواند به عنوان دفاع چپ مطمئن به کار گیرد.

اما نکته ای که میخواهیم به آن اشاره کنیم سنگ اندازی هایی است که این روزها مقابل پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید صورت میگیرد . اگر خاطرتان باشد در لیگ پنجم حرفه ای همین تیم پرسپولیس در ابتدای فصل دو بازیکن پانامایی خرید که البته فرصت چندانی به آنها نرسید و از لیست تیم کنار گذاشته شدند اما همین تیم در اواخر فصل سه بازیکن خارجی دیگر را به نام های ساها - الونگ و رافائل به لیست خود اضافه کرد و حتی میتوانست یک خارجی دیگر جذب کند ! پس با این شرایط سهمیه خارجی های پرسپولیس به پنج میرسید و میشد چیزی شبیه به همین اوضاع امروز. دیکارمو از لیست خارج شده و باشگاه میخواهد به جای او نام الونگ را اضافه کند که تعداد خارجی های تیم به 4 برسد و این انتظار نیز میرود همانگونه که سازمان لیگ در سال 84 اجازه چنین کاری داد و پرسپولیس 2 بازیکن خود را کنار گذاشت و 3بازیکن جذب کرد امروز نیز وقتی دیکارمو کنار میرود الونگ جانشین وی شود و لیست خارجی ها به 4 برسد . درشرایطی که آن روزها پرسپولیس نماینده اول ایران در جام باشگاه های آسیا نبود !
دراینکه جذب دیکارمو اساسا اشتباه بود و باشگاه نباید به این راحتی با بازیکنی که حتی تست فنی نداده بود اقدام به عقد قرارداد میکرد هیچ شکی نیست اما موضوع اینجا است که اگر طبق قانون سازمان لیگ تیم ها حق استفاده از دروازه بان خارجی ندارند پس تیمی مثل ذوب آهن که درحال حاضر یکی از صدرنشینان است و همچنین فولادخوزستان نیز باید از این قانون تمکین کرده و از این گلرها استفاده نکنند اما می بینیم که دو دروازه بان سنگالی ذوب آهن و پرتغالی فولاد در تمامی دیدارها به صورت ثابت برای تیم هایشان بازی میکنند . ( البته گفته می شود دروازه بان فولاد تا پایان نیم فصل بیشتر حق بازی ندارد ).
همچنین اگر طبق قانون تیم ها سهمیه مشخصی برای استفاده از بازیکن بزرگسال داشته باشند پس باید وقتی بازیکنی از این لیست خارج میشود بازیکنی دیگر بتواند جایگزین وی شود . برفرض مثال محمد علوی از پرسپولیس خارج شد و این یعنی یکی از سهمیه های پرسپولیس کم شده و به سهمیه باشگاه پاس همدان که از تیم های لیگ برتری است اضافه شده است پس در حال حاضر پرسپولیس می بایست به جای علوی یک بازیکن که همان رحمان رضایی باشد را به لیست خود اضافه کند و مجبور نشود خلیلی یا معمارزاده را از لیست حذف کند .
اما سوال بزرگی که در ذهن من نقش بسته و تحت هیچ شرایطی مرا به جواب نمی رساند و یا حداقل قانع نمی کند این است که چگونه فصل قبل 2 امتیازاز 5 امتیاز کسر شده ی باشگاه سپاهان و بسیاری از جرائم آن بخشیده شد به دلیل اینکه این تیم نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا بود و می بایست به آنها امید داد ! و اینگونه مشکلی نبود که قانون نقض شود اما امروز که پرسپولیس نماینده ایران در آسیا است و چندین برابر سپاهان نیز هوادار دارد و میتوان به جرات گفت که کل آسیا منتظر تماشای این تیم در این مسابقات است اینگونه سنگ اندازی صورت می گیرد .
اگر قرار است قوانین درست اجرا شود پس باید برای همه یکسان باشد . همچنین در مورد قرعه کشی بازی های لیگ نیز نیز نکات بسیار تلخی دیده می شود که هیچکس به آنها توجهی نشان نمی دهد سازمان لیگ حتی اجازه یک بازی پرسپولیس در روزی تعطیل‌ ( در تهران ) را تا بدین لحظه نداده است اما بارها و بارها دیدیم که رقیب دیرینه مقابل حریفان در روزهایی تعطیل قرار گرفته و جالب این جا است این هفته نیز بازی این تیم مقابل فولاد روز جمعه برگزار خواهد شد( از 10 بازی خانگی استقلال در این فصل 6 بازی در روزهای تعطیل انجام شده ) و مسلما در چنین مواقعی حرفی از بالا بردن روحیه پرسپولیس برای شرکت در جام باشگاه های آسیا به میان نمی آید !
در هرصورت اضافه شدن رحمان رضایی و همچنین الونگ به ترکیب پرسپولیس مهمترین سوژه این روزهای رسانه ها و هواداران است که میتواند چالش های جدیدی برای نماینده ایران در باشگاه های آسیا ایجاد کند که امیدواریم با همفکری مسئولان باشگاه و سازمان لیگ این مشکل حل شده و پرسپولیس بتواند از این دو بازیکن همچنین دو بازیکن مصدوم خود بصورت همزمان استفاده کند .

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ http://baharehman.blogfa.com/

سلام یعنی رحمان ورضایی نداریم ما

رسول سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:15 ق.ظ http://maziyar48.blogfa.com

سلامی گرم و خالصانه بر تمامی هواداران پرسپولیس از اعماق وجودم ابراز ارادت بر همه پرسپولیسیها وقتی در تلویزیون هواداران تیم پرسپولیس رو میبینم بی اختیار می گویم :برادران عزیزم .همسرم به این جمله خیلی می خندد البته او نیز پرسپولیسی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد