مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

می‌توانند قانون لیگ را تغییر دهند

می‌توانند برای نمایندگان ایران در آسیا قانون لیگ را تغییر دهند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال می‌توانند برای موفقیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا قانون لیگ را تغییر دهند.

PNNC: وضعیت قرارداد رضایی به کجا انجامید؟ خوشحالیم که به یکی دیگر از وعده های خود به کمک اعضای هیئت مدیره عمل کردیم. امیدواریم هر چه زودتر کارت آی تی سی وی نیز برسد تا قراردادش را ثبت کنیم.
PNNC: اما اعلام شده است نمی توانید قرارداش را ثبت کنید. خیر، به توافقات لازم رسیده‌ایم.
PNNC: یعنی میثاق معمارزاده رسما کنار گذاشته شده است؟ خیر، از این حرف تعجب می‌کنم چون وی شدیدا مورد علاقه من و قطبی است و هرگز بازی خوبش در ابتدای فصل را نباید فراموش کرد. او سایپا را به پرسپولیس ترجیح داد و این کار ارزش دارد.
PNNC: پس نامش در فهرست می ماند؟ نام میثاق تا زمانی که مصدوم است بیرون از فهرست خواهد بود؛ اما در اولین فرصت که برای بازی اعلام آمادگی کند، شرایط حضورش در پرسپولیس مهیا می‌شود، چون به او احتیاج داریم.
PNNC: این حرف‌ها را برای دلخوشی او می‌زنید؟ خیر. من مصطفوی هستم و کار خودم را به خوبی بلدم. معمارزاده هرگز از پرسپولیس جدا نمی شود و پس از بهبودی‌ در فهرست ما قرار می‌گیرد، البته طبق مقررات.
PNNC: اما این امکان‌پذیر نیست. بنشینید و ببینید که هست.
PNNC:‌ قصد جذب بازیکن دیگری را نیز دارید؟ بله، درحال رایزنی هستیم.
PNNC: در چه پست‌هایی؟ پس از جذب رضایی، درون دروازه بیش از تمام قسمت‌ها به بازیکن داریم.
PNNC: حتما می دانید که طبق قانون دست شما بسته است؟ درست است؛ اما در این راه نیاز به همکاری مسئولان فدراسیون فوتبال ایران داریم.
PNNC: چه کمکی از دست آنها برمی‌آید؟ قانونی که جدیدا آماده شده است، می‌تواند تغییر کند.
PNNC: چگونه؟ کفاشیان، محمدی و سایر مسئولان فدراسیون می توانند کاری کنند که ما در لیگ قهرمانان آسیا با قدرت ظاهر شویم.
PNNC: در این باره صحبتی کرده‌اید؟ با مسولان فدراسیون حرف زده‌ام و سعی می‌کنم جلساتی دیگر برگزار کنیم تا به نتیجه‌ای برسیم که به فوتبال ایران کمک شود.
PNNC: توقع دارید قانون را فقط برای موفقیت شما در آسیا تغییر دهند؟ چرا برای ما؟ باید به 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا یعنی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و صباباتری کمک شود تا پس از مدت‌ها ناکامی‌، فوتبال ایران به موفقیت برسد.
PNNC: فکر می کنید در کشورهای دیگر نیز اینگونه به نمایندگان آسیایی کمک می کنند؟ بله در ژاپن ،‌کره جنوبی و کشورهای دیگر این موارد دیده می‌شود چون آنها هر کاری می‌کنند تا به قهرمانی در آسیا برسند.
PNNC: اینکه اگر فدراسیون در راه جذب بازیکن به تیم ها کمک کند، در آسیا قهرمان می شوند، شعار نیست؟ خیر، چون هر چهار تیم از بهترین‌های لیگ ایران هستند و قول می‌دهم پتانسیل بیشتری از تیم‌های دیگر آسیایی دارند.
PNNC: برای جذب بازیکن باید بازیکنانی را از فهرست خارج کنید. کدام بازیکنان از پرسپولیس جدا می‌شوند؟ به احتمال فراوان خیرخواه و یک بازیکن دیگر که قطبی تصمیم می‌گیرد.
PNNC: الونگ چه طور؟ خیر به او لازم داریم، البته فقط اجازه بازی در لیگ قهرمانان را دارد چون از 4 سهمیه بازیکن خارجی خود برای لیگ برتر استفاده کرده ایم.
PNNC: این خبر بدی نیست؟ قطعا هست، به هر حال مربی برای لیگ قهرمانان نیز عملکرد بازیکنان در لیگ برتر را ملاک قرار می دهد.
PNNC: به بازیکن کامرونی حق می دهید که از شما ناراضی باشد؟ بله به هر حال او به خاطر ما در ایران ماند و اکنون دوست دارد به میدان برود. برای حل مشکل او از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
PNNC: با توجه به اینکه نمی توانید از الونگ به جای دی کارمو استفاده کنید،‌ احتمال بازگشت دی کارمو وجود دارد؟ خیر، پرونده دی کارمو و مارکو برای ما بسته شده است.
PNNC: در مورد تهدید مارکو به شکایت از باشگاه چه نظری دارید؟ می‌تواند این کار را انجام دهد؛ اما ما نیز از او شکایت داریم که بدون اطلاع ایران را ترک کرد.
PNNC: به او بدهکار نبودید؟ بودیم؛ اما با فاصله کوتاه به او پرداخت کردیم، مثل ماشین، منزل و راننده که در اختیار او گذاشتیم.
PNNC: و دی کارمو؟ تا روز یکشنبه سعی می‌کنیم مبلغ 30 هزار دلار به او بدهیم تا برود.
PNNC: مشکل هواداران با شما چیست؟ مورد خاصی نیست، آنها حق دارند که ناراحت باشند چون از پرسپولیس برد می‌خواهند.
PNNC: مشکل اعضای هیئت مدیره نیز مورد خاصی نیست؟ ما مشکلی نداشتیم. دیدید با هم در محل تمرینات حاضر شدیم و 45 دقیقه جوابگوی سوالات بودیم تا نشان دهیم فقط به دنبال یک هدف برای پرسپولیس هستیم.
PNNC: و صحبت پایانی؟ از هواداران می خواهم از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنند. امیدوارم مسئولان فدراسیون نیز نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان را حمایت کندن تا پس از مدت یک تیم ایرانی قهرمان آسیا شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد