مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پیروزی پرسپولیس مقابل استیل آذین

تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز در دیداری تدارکاتی برابر تیم دسته اولی استیل آذین به برتری یک بر صفر دست یافت.

به گزارش مرجع خبری به نقل از مهر، در این دیدار که از ساعت 11 در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار شد، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با تنها گل حمید علی عسگر در دقیقه 63 حریف خود را شکست دهد.

افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار تیمش را با دو ترکیب متفاوت به میدان فرستاد:
نیمه اول : محسن الیاسی ، مجتبی شیری ، سپهرحیدر، نبی باقری ها، بهادرعبدی، علیرضا محمد، پژمان نوری ، حسین بادامکی ، محمد منصوری ، هادی نوروزی ، فرهاد خیرخواه

نیمه دوم : محسن الیاسی، ضیالدین نیک نفس، فرانک آتسو، رحمان رضایی، مهران فرضیات، حمید علی عسگر، مجتبی شیری ، حسین بادامکی ، محمد منصوری ، هادی نوروزی (76فرهاد خیرخواه) ایراهیم توره.

حدود 500 نفر از علاقمندان به تیم فوتبال پرسپولیس این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. محمد منافی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و به هادی تلقینی از استیل آذین و ضیانیک نفس از پرسپولیس اخطار داد.

آنچه در این دیدار بیش از مسائل فنی به چشم آمد خستگی بازیکنان پرسپولیس بود که به نظر می رسد نتیجه تمرینات سنگین و فشرده روزهای گذشته این تیم باشد. با ورود رحمان رضایی به ترکیب اصلی این تیم در نیمه دوم وضعیت دفاعی سرخپوشان سروسامان بهتری گرفت و این بازیکن باتجربه توانست سایر مدافعان را نیز به شرایط هماهنگی نزدیک کند. در نیمه اول اشتباهاتی در خط دفاعی دیده می شد.

حواشی مسابقه پرسپولیس- استیل آذین

با انصراف نیکبخت از همراهی تیم ملی و زمزمه‌هایی که پیرامون محرومیت او از حضور در میادین مطرح شده، دغدغه و نگرانی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته است. به همین خاطر امروز در جریان دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل استیل آذین هواداران این تیم با سردادن شعارهایی از مجتبی شریفی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می خواستند که از محروم کردن این بازیکن خودداری کنند. آنها همچنین با شعارهایی به دایی تاکید می کردند که در آینده بازهم از علیرضا واحدی نیکبخت برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد.

در جریان دیدار دوستانه امروز تیم فوتبال پرسپولیس علاوه بر این حواشی جالب توجه‌ای به وقوع پیوست:

* مهدی واعظی، مسعود زارعی، کریم باقری و مازیار زارع بازیکنان غایب پرسپولیس در مسابقه دوستانه مقابل استیل آذین بودند. دو بازیکن اول با مصدومیت دست به گریبان هستند و دو بازیکن دیگر در اردوی تیم ملی حضور دارند. علی کریمی، علیرضا واحدی نیکبخت و ایوان پتروویچ امروز در ورزشگاه اکباتان حضور یافتند اما تیم پرسپولیس را در مصاف با استیل آذین همراهی نکردند.

* هواداران تیم فوتبال استیل آذین برای تماشای بازی این تیم مقابل پرسپولیس به ورزشگاه اکباتان آمده بودند. آنها که روزی هواداران پرسپولیس بودند در مواجهه با هواداران این تیم با سردادن شعارهایی سعی در تحکیم ارتباطات دو باشگاه پرسپولیس و استیل آذین داشتند.

* حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز بیش از دیگران مورد تشویق قرار گرفت. برای تماشای بازی دوستانه پرسپولیس - استیل آذین علاوه بر هدایتی، محمد آخوندی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس هم به ورزشگاه اکباتان آمده بود.

* علیرضا حقیقی، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که به علت آسیب دیدگی از همراهی این تیم در تمرین و مسابقات دوستانه محروم است، امروز از روی نیمکت بازی سرخپوشان را دنبال می کرد. نشستن حقیقی روی نیمکت واکنش عابدزاده را به دنبال داشت که او را وادار به تمرین کرد.

* محمود یاوری، سرمربی راه آهن و برخی از بازیکنان این تیم بازی سرخپوشان را از روی سکوهای ورزشگاه اکباتان دنبال کردند.

* بازیکنان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول بازی برابر استیل آذین در زمین چمن شماره 2 ورزشگاه راه آهن زیر نظر پرویز کماسی تمرین کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد