مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

افشاگری سرمربی پیش از ترک ایران

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌ تمام شاگردانم را دوست دارم؛ اما بازیکنان ما در دیدار مقابل صباباتری غیرطبیعی بودند.

افشین قطبی در خصوص جدایی ناگهانی خود از پرسپولیس گفت: از هیچکس ناراحت نیستم و باید از زحمت‌کشان و عواملی که باعث شدند من دوباره به ایران بیایم بویژه علی آبادی و هدایتی تشکر کنم.


وی ادامه داد: بعضی‌ از کارها در باشگاه پرسپولیس حرفه‌ای نبود و این مشکل فوتبال ایران است و هیچ ربطی به فرد خاصی ندارد.
سرمربی مستعفی پرسپولیس با بیان این مطلب که در شش ماه اخیر مسائلی را دیدم که مرا به این نتیجه رساند که باید بروم،‌ تاکید کرد: اگر در پرسپولیس می‌ماندم خواب قهرمانی برای دومین بار را نیز نمی دیدم. به همین دلیل شاید یکی از بهترین تصمیم‌های دوران مربیگری خود را گرفتم تا کسی زیر سئوال نرود.
وی یادآور شد: برخی قصد داشتند به هر طریقی به من ضربه بزنند و از طریق روزنامه‌ها و دوستان خود علیه من موضع گیری کردند و به گونه ای مرا تحت فشار قرار دادند که در هیچ جای دنیا ندیدم و همیشه یک علامت سئوال مقابل من بود.
قطبی با اشاره به بازی با صباباتری گفت: همه شاگردانم را از صمیم قلب دوست دارم؛ اما بازیکنان ما در بازی مقابل صباباتری واقعا غیرطبیعی بودند. نمی توانم قبول کنم یک توپ از بین هفت بازیکن عبور کند و وارد دروازه شود.
وی افزود: بازیکنی بنام دی‌کارمو به ایران آمد و هزاران حرف و حدیث برای من و دستیارم ساختند و کاری کردند مارکو از ایران برود و دی‌کارمو نیز از فوتبال زده شده و افسرده شود.
قطبی در مورد جانشین خود تصریح کرد:‌ شخصا پیروانی را به هیئت مدیره معرفی کردم چون یک مربی بزرگ، با احساس و عاشق پیراهن پرسپولیس است.
وی در خصوص مشکلات مالی‌اش با باشگاه پرسپولیس گفت: پرداخت حق و حقوق بازیکنانم و رفاه آنها برای من خیلی مهم بود در خصوص خودم هیچ حرفی نمی‌زنم و همه چیز را به وکیلم واگذار کردم تا طبق قانون با مسئولان باشگاه گفت و گو کند.
سرمربی مستعفی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در تیم ما افرادی بودند که خیلی خوب پول خرج کردند؛ اما جواب خوبی نگرفتند که دلایل مختلفی دارد. با نظر خودم از ایران رفتم و از تمام دوستداران و علاقه‌مندان پرسپولیس خواهش می‌کنم مرا فراموش نکنند. هرگز دوست نداشتم فردی باشم که در این موقع حساس پرسپولیس را ترک کنم؛ اما قسمت این بود که نباشم تا خیلی از مشکلات در باشگاه سریع‌تر حل شود.
نظرات 2 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%8

اینو ببنید و بخونید

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%DB%B9%DB%B0

محمدرضا دهشیری یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام میدونید افشین قطبی قدر پرسپلیس رو ندونست تازه نیکبختم فشارروانی اذیتش می کنه! لطفا بهش بگید من وبادرودی ها هنوز دوسش داریم شمارمم اینه:

۰۳۶۲۴۳۴۷۴۷۴

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد