مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پیروانی: بدشانس بودیم توپ هایمان گل نشد

پیروانی: نوری جایی نمی رود/ از بازیکنانم رضایت دارم/سکونشینی در پرسپولیس هم افتخار است/ برای تعویض بی گدار به آب نمی زنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و معتقدم شایستگی پیروزی را داشتیم.  تصور می کنم در روزی که پرسپولیس فوتبال زیبا و قابل قبولی را ارائه کرد، کسب سه امتیاز حداقل دستمزد این تیم ما بود.

به گزارش مرجع خبری به نقل از ایسنا، افشین پیروانی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما بازی خوبی انجام داد و توانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم اما در هر صورت زمانی که توپ‌های ما به تیر دروازه حریف می‌خورد یا از روی خط برگشت داده می‌شود طبیعی است که نتوانیم پیروز شویم. من تصور می‌کنم شوکی که سایپایی‌ها که به تیم خود داده بودند نتیجه داد و آن‌ها به هدف خود رسیدند اما پرسپولیس که در روزی که روز خوبش بود نتوانست پیروز شود.

وی افزود: ما در 45 دقیقه دوم به دروازه سایپا حمله کردیم اما تمامی فرصت‌های ما با بدشانسی از دست رفت و اگر کمی خوش‌شانس بودیم در روزی که عملکرد بسیار خوبی داشتیم سه امتیاز بازی را نیز می‌گرفتیم. از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم و معتقدم آن‌ها خواسته‌های من را انجام دادند و بی‌تردید شرایط بازی به گونه‌ای بود که باید پرسپولیس پیروز می‌شد اما، اکنون نتیجه مساوی شده است هر چند که معتقدم پیروزی برای پرسپولیس عادلانه‌تر بود.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران که بازی این تیم را ضعیف و پرانتقاد خواند گفت: این نظر شخصی شماست اما من تصور می کنم پرسپولیس روز خوبی را پشت سر گذاشت و من به بازیکنانم تبریک می گویم که توانسته‌اند عملکرد خوبی داشته باشند. سایپا در این دیدار برای کسب یک امتیاز آمده بود و شاید احساسی عمل کردن بازیکنان ما در برخی دقایق باعث شد آنها به خواسته‌شان برسند.

پیروانی درباره نظرش درباره قضاوت مسابقه نیز گفت:‌ درباره داوری هیچ صحبتی نمی‌کنم و آن را به کارشناسان می‌پرسم و تنها به داوران خسته‌نباشید می‌گویم.

وی همچنین در خصوص تأخیر زیاد در تعویض‌هایش گفت: نمی‌توانم بی‌گدار به آب بزنم. هر وقت لازم بود باید تعویض کنم نه اینکه بدون برنامه این کار را انجام دهم. تیم من خوب بازی می‌کرد پس تا دقیقه 80 نیاز به تعویض نداشتم.
وی افزود: به خواسته‌های هواداران احترام می‌گذارم اما خواهش می‌کنم اجازه دهند تا بازیکنان با آرامش بیشتر در زمین بازی کنند.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران درباره عدم استفاده پژمان نوری نیز گفت: در هرصورت در این زمینه تصمیم با من است و در این بازی نوری جزء 18 بازیکن نبود اما، شاید در بازی آینده در درون زمین باشد. در هر صورت این من هستم که درباره وضعیت تیم تصمیم می‌گیرم. پژمان یکی از بازیکنان خوب ماست اما بازیکن نباید برای کادر فنی تیمش تصمیم گیری کند همه ما تلاش می کنیم که تیم به موفقیت برسد و اینکه بازیکنی بخواهد برای کادر فنی تصمیم گیری کند قابل قبول نیست.

پیروانی درباره احتمال جدایی پژمان نوری نیز گفت:‌به هیچ عنوان چنین اتفاقی نمی‌افتد و هیچ بازیکنی در نیم فصل از پرسپولیس جدا نمی‌شود و نوری نیز بازیکن پرسپولیس خواهد بود. پوشیدن پیراهن پرسپولیس و روی سکو نشستن یک افتخار است من سال های زیاد خودم به عشق این تیم هم روی سکو نشسته‌ام و هم روی نیمکت، پس جای اعتراضی ندارد.

وی درباره‌ی انجام نشدن برنامه‌های تمرینی از سوی بازیکنان در طول بازی نیز گفت: دقیقا نمی‌دانم بازیکنان پرسپولیس باید چه کار دیگری انجام می‌دادند ما تمامی راه‌های حمله به دروازه از جمله ارسا‌ل‌ها و پاس‌های عمقی را تجربه کردیم و فرصت‌های بسیار خوبی داشتیم و من اطمینان دارم که بازیکنان پرسپولیس بهترین بازی خود را انجام دادند.

پیروانی در پایان در مورد انتخاب و معرفی دستیارانش گفت: هنوز به طور صد درصد در این خصوص تصمیم گیری نکرده و دستیارانم مشخص نشده اند.

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.kimiadownload.com

سلام دوست عزیز:
وبلاگتون خیلی عالیه.امیدوارم که همیشه موفق باشید.
لطف کنید از سایت ما دیدن فرمائید.
با جدیدترین و بروزترین:: نرم افزارها-فیلمها-گیم ها و ابزار موبایل:: در خدمت شما هستیم.
www.kimiadownload.com
kimiadownload@gmail.com

دریافت دعوتنامه Rapidbaz :
برای دریافت دعوتنامه و تبدیل لینکهای رپید شر - مگاآپلود - ایزی شیر و4 شیر به لینک مستقیم به آدرس زیر بروید:

http://rapidbaz.com/from/40885

موفق و پیروز باشید.

محمد چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.cornus.blogsky.com

بابا پرسپولیس و پرسپولیسی رو عشقه . لینکت میکنم توام این کارو با من کن . ممنون . بای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد