مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خداداد یک سال محروم شد

قائم مقام باشگاه پیام مشهد با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یکسال از فعالیت و تیمداری در فوتبال محروم شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی زوایای مختلف پرونده درگیری دیدار تیم های فوتبال پیام مشهد و مقاومت سپاسی شیراز، خداداد عزیزی قائم مقام باشگاه پیام را به مدت یکسال از فعالیت در فوتبال محروم و وی را به پرداخت 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

براساس رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علی عصمتی یکی از اعضای باشگاه پیام نیز که در این درگیری شرکت داشته است، دو سال از ورود به ورزشگاه‌ ها و فعالیتهای مرتبط در فوتبال محروم و همچنین به پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سجاد شاکری پسر مالک باشگاه پیام هم یکسال از حضور در ورزشگاه محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین پرونده بازیکنان خارجی پیام که در درگیری این دیدار سهیم بوده اند را مفتوح نگه داشته است.
خداداد عزیزی و برخی مسئولان باشگاه پیام در پایان دیدار این تیم برابر مقاومت سپاسی شیراز در ورزشگاه ثامن مشهد قاسم محمد خبرنگار روزنامه خبر را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.
نظرات 9 + ارسال نظر
واران پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.greenware.blogsky.com

سلام تو هم وبلاگ قشنگی داری و ممنون که اومدی به وبلاگم و برام نظر گذاشتی
اما من نمی خوام وبلاگم رو به منبع درآمد تبدیل کنم و ازش استفاده مالی کنم.
من وبلاگم رو واسه این ساختم که بتونم کمی کنجکاوی افراد پر انرژی رو ارضاء کنم.
امیدوارم که موفق باشی

گندم پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.ghareb.blogsky.com

سلام ممنونکه به وبم سر زدید
به خاطر پیشنهادتان هم ممنون
ولی بیشتر از این نمی تونم برای وبم وقت بذارم
باز هم سر بزنید ممنون می شم .

تلاله پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ http://talaleh.blogsky

سلام
شما هم وب جالبی دارید.من تا چند سال پیش یکی از طرفداران پرسپولیس بودم اما از وقتی شاغل شدم دیگه این چیزا رو دنبال نمی کنم.
راستی خداداد حقش بود من که از حرکتش بدم اومد خصوصا اینکه شیرازی هم هستم فکر میکنم شیرازی ها این حرکتشو بی پاسخ نزارن.
بازم به ما سر بزن
منتظر حضور سبزت هستم

Bombak پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ http://bombak-boomboom.blogsky.com

سلام هیف شد خداداد مهروم شد...

البته ما باز هم قهرمانیم...

مرسی که سر زدی...

بازم بزن....

راستی درباره ی او کسب درامده دوباره بگو...

حبیب پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام شما هم وب خوبی راه انداختی
پرسپولیس هورا استقلال سوراخ

واران پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.greenware.blogsky.com

سلام
باز هم لطف اینی که مطالبت به روزن و بازدید داری هست.
فقط باید کمی براش وقت گذاشت.
همیشه چیز های با ارزش زمان می برند.
و همینطور تلاش زیاد اگه سعی خودتو بکنی مطمئن باش وبلاگت با موضوعی که داره
می تونه یکی از وبلاگ های تاپ بشه
به امید اون روز
موفق باشی
بای

امیر پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ http://baharehman.blogfa.com/

سلام نمیدونم چند ساعتی هست اینرنتا اختلال پیدا کرده

اهو پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

وبت قشنگه اما من پرسپولیسی نیستم استقلالیم ....
راستی از نظرتم ممنونم

آرش پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogfa.com

حالم از فوتبالی که رنگ سیاست به خودش گرفته به هم می خوره.
عاشق پرسپولیس بودم ولی..............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد