مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دو خبر کوتاه

بحران در بازی پاس: کریم 3اخطاره، ایوان مصدوم
ایوان پتروویچ یکى از مهره هاى دونده و تاثیرگذار پرسپولیس است که در موفقیت هاى این تیم نقش کلیدى دارد. اما در شرایطى که پرسپولیس کریم باقرى را به دلیل سه اخطاره بودن از دست داده حضور ایوان هم در بازى با پاس قطعى نیست! دکتر زرینه معتقد است چون زانوى ایوان پیچ خورده پس باید حتما MRI بیگرد تا همه چیز به صورت شفاف مشخص شود. به همین دلیل هم او دیروز بعد از ظهر برنامه فیزیوتراپى داشت و تا نرسیدن جواب MRI حضور ایوان در بازى با پاس در هاله اى از ابهام است!
 

pnnc: خلیلى مدارک بیاورد پول بگیرد
با ارائه مدارک پزشکى از سوى خلیلى، فدراسیون اقدامات لازم را براى پرداخت هزینه انجام مى دهد. این خبرى است که احمد ابراهیمى سرپرست تیم ملى فوتبال آن را تأیید مى کند: خلیلى باید مستندات پزشکى خود را به فدراسیون تحویل دهد تا مسؤولان مربوطه هم با توجه به آن، هزینه هاى درمان او را پرداخت کنند.
فدراسیون بدون مدرک نمى تواند به یک بازیکن پول بدهد. قرار است به زودى با دریافت این مدارک، هزینه هاى درمانى خلیلى را پرداخت کنیم. گفتنی است چندی پیش محسن خلیلی که در دیدار تیم ملی ایران با سوریه دچار مصدومیت شد و چندین ماه از میادین به دور ماند از بی توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال به وضعیتش گله کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد