مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

برد کثیف استقلال مقابل ابومسلم

بنى اسد: پیشنهاد استقلال اولروم را بى انگیزه کرد
  از قبل از بازى ابومسلم - استقلال بحث حضور اولروم در استقلال مطرح شد تا عدم حضور اولروم مقابل استقلال به این مسأله ربط داده شود. حال بنى اسد مدیرعامل ابومسلم هم عقیده دارد که استقلالى ها قصد فریب مهاجم تیمش را داشته اند: با مطرح کردن بحث هایى مانند حضور اولروم در این باشگاه در صدد به پاکردن جنگ روانى بود. بنى اسد مى گوید: باشگاه استقلال در آستانه رویارویى با تیم ابومسلم مذاکراتى را با اولروم انجام داده بود. ما اعلام کردیم اگر مى خواهید بازیکنى را جذب کنید با خود ما وارد مذاکره شوید. به هر حال او با باشگاه قرارداد دارد اما آنها با خود اولروم و مدیر برنامه هایش صحبت کردند البته من به اولروم هم نگفته بودم استقلالى ها قصد فریب دادن او را داشتند چرا که پس از مسابقه هیچ گونه تماسى جهت پیگیرى این بحث از سوى استقلالى ها انجام نشده است.
او ادامه مى دهد: اولروم از حدود دو هفته قبل پس از دریافت پیشنهاد از سوى استقلال بسیار بى انگیزه و بى تفاوت در تمرینات شرکت مى کرد. در واقع این بازیکن هوایى شده و مى توان گفت توپ خراب کن قهارى نام گرفته بود البته من مى توانستم حدس بزنم پیشنهاد استقلال جدى نیست اما متاسفانه اولروم باورش شده بود که از استقلال پیشنهاد دارد در حالى که این فقط یک جنگ روانى بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.shamevojood.blogsky.com/

سلام دوست فوتبالیست
خوب هستین من شما رو خیلی وقت لینک کردم خوشحال می شدم شما هم من رو لینک کنید ولی متاسفانه شما ما رو قابل ندونستن.موفق باشید من اپم خوشحال می شم حداقل ما رو با حضورتون خوشحال کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد