مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرسپولیس هزاران میلیارد تومان ارزش دارد

مشاور سابق غمخوار: پرسپولیس هزاران میلیارد تومان ارزش دارد ... باشگاه را 3 ساله به من بدهید و 40 میلیارد بگیرید

مشاور سابق باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت اکبر غمخواردر پاسخ به ادعای حسین هدایتی رییس هیات مدیره پرسپولیس که اعلام کرده بود حاضر است باشگاه پرسپولیس را 20 میلیارد تومان بخرد، گفت: من سال 83 طی ملاقاتی با محسن مهرعلیزاده، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی به وی اعلام کردم حاضرم باشگاه پرسپولیس را با مبلغ 20 میلیارد تومان خریداری کنم و هیچ بحثی هم راجع به واگذاری سهام پرسپولیس نداشتم

سیروس محجوب افزود: همان‌طور که هدایتی می‌گوید امروز سه میلیارد برای پرسپولیس هزینه کرده در زمان مدیریت اکبر غمخوار من هم حدود 600 میلیون تومان به باشگاه پرسپولیس کمک کردم. معتقدم تیم پرسپولیس باشگاه توانمندی است و اگر تمامی عوامل برای آن مهیا باشد می‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی بسیار موفق باشد. وی ادامه داد:‌ من حاضرم ده میلیارد تومان با خودم به تیم پرسپولیس بیاورم و تمام بدهی‌های این باشگاه را پرداخت کنم و در نهایت پس از رفتنم 30 میلیارد نیز بدهم. البته این نیازمند یک ضریب اطمینان به حضور سه ساله‌ام در باشگاه پرسپولیس است،‌ یعنی اینکه تصمیم گیرندگان باشگاه فوق تضمین کنند که من سه سال در باشگاه پرسپولیس هستم آن وقت من نیز با ضمانت نامه‌ای بانکی به ارزش 50 میلیارد تومان کارم را با باشگاه پرسپولیس آغاز خواهم کرد و اگر از وظایفم عدول کردم آن مبلغ را به سود خود ضبط کنند.مشاور مالی مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس اضافه کرد:‌ من خودم از جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستم و به اعتقادات دینی پایبندم و مطمئن باشید فعالیت‌های ما در باشگاه پرسپولیس هماهنگ با پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. در نهایت اینکه باید برای دو تیم استقلال و پرسپولیس کاری ریشه‌ای و منطبق با باشگاهداری روز دنیا و حرفه‌ای انجام شود.محجوب گفت:‌ باشگاه پرسپولیس خودمنبع در آمد بزرگ و معتبری است اما به خاطر اینکه در گذشته دولت‌های مختلف مدیریت آن را بر عهده داشته‌اند و با توجه به اینکه سلایق متفاوت بوده، همین مسائل باعث بروز اختلافاتی شده که در نهایت این باشگاه نتواند به مانند باشگاه‌های بزرگ دنیا که به مراتب طرفداران کمتری نسبت به پرسپولیس دارند ، اداره و به جایگاه واقعی‌اش برسد.وی افزود: من کمپانی‌های خصوصی بزرگی دارم و در این بخش فعالیت می‌کنم اما به شدت مخالف واگذاری سهام باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس هستم. چرا که این باشگاه یک نماد ملی محسوب می‌شود و فروش آن وجهه خوبی ندارد. ضمن اینکه با توجه به شرایط تیم پرسپولیس به هیچ وجه نمی‌توان روی آن قیمت گذاشت. پرسپولیس هزاران میلیارد تومان ارزش و درآمد دارد اما در قالب راهکارهایی که وجود دارد باید شرایط برای این قبیل کارها فراهم شود تا این باشگاه از پتانسیل‌های خود نهایت استفاده را ببرد.بنابر این نه من و نه هیچ سرمایه‌دار دیگری حق ندارد به صرف هزینه‌ای که می کند توقع داشته باشد سهام پرسپولیس را به او بدهند.مشاور سابق مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد:‌ تیمی که 30 میلیون هوادار دارد می‌تواند از طریق تهیه پوشاک و مواد غذایی و بسیاری دیگر از کارهای تجاری درآمدهای کلانی را به حساب باشگاه واریز کند. در این بین باید افرادی وارد عرصه شوند که سابقه کار اقتصادی و اجتماعی داشته باشند نه اینکه اشخاص سیاسی در این مجموعه کار را در دست بگیرند.وی افزود: باشگاهداری در استقلال و پرسپولیس رفاقتی نمی‌شود. این مساله در سال‌های گذشته لطمات وحشتناکی به این دو تیم وارد کرده و در آینده هم اگر به همین روال باشد وارد خواهد کرد. اگر می‌بینید فلان باشگاه در اروپا 300 میلیارد در سال درآمد دارد مطمئناً‌ روی کارهای اقتصادی برنامه‌ریزی و کار کرده است. وی اضافه کرد: پرسپولیس هم می‌تواند درآمدزا باشد، چرا که پتانسیل آن را دارد. به طور مثال این تیم فقط 700 هزار هوادار درآمریکا دارد که می‌توان از فروش لوازم باشگاه به آنها پول هنگفتی را به حساب باشگاه واریز کرد. ضمن اینکه این‌ بخش کوچکی از منابع درآمدهاست. موارد بسیار دیگری است که در صورت موافقت مسوولان سازمان تربیت بدنی با پیشنهاداتم آنها را طی یک نامه در اختیار آقای سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس قرار خواهم داد تا آن را بررسی و جواب بدهند.محجوب گفت:‌ من مثل دیگران نمی‌گویم به خاطر مردم اداره باشگاه پرسپولیس را در اختیار می‌گیرم چرا که هدف من از حضور در این مجموعه به دو بخش تقسیم می‌شود که بخشی از آن کسب درآمد برای خودم و بخش دیگرش هم درآمدزایی برای پرسپولیس است. وقتی با ضمانت 50 میلیارد تومانی می‌خواهم در پرسپولیس کار کنم به طور یقین راه‌های کسب درآمد از این باشگاه را هم می‌دانم.وی در خصوص اینکه چرا در زمان مدیریت اکبر غمخوار که به عنوان مشاور وی در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرده است این طرح‌ها را اجرا نکرده گفت: همکاری‌ام با غمخوار یک‌طرفه بود و او هیچ‌گاه روی تفکرات گروهی اعتقاد نداشت اما در حال حاضر افرادی موفق هستند که روی تفکر جمعی تاکید داشته باشند. به هر حال من همین امروز حاضرم ده ها میلیارد برای پرسپولیس هزینه کنم و سهام هم نمی‌خواهم. فقط اجازه بدهند من سه سال با این باشگاه کار کنم و در پایان هم وقتی خواستم بروم 30 میلیارد تومان از من پول بگیرند. اگر هم قرار بر فروش سهام باشگاه باشد حاضر هستم همین حالا کل سهام باشگاه را به قیمت 50 میلیارد تومان خریداری کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
شبنم(پرس دریای) دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://http:/www.mermaid.blogsky.com

salam
ba en ke aslan az perspolisia khosh nemiad
vali delam naiomad
webloge bahali dari
nazare lotfetam hast
webloge man chizi nadare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد