مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بزرگترین ترس سلطان

راستشو بخواین سه ساله می‌خوام برم دوبی، اما این ترس لامصب نمی‌ذاره

شنبه شب گذشته جشن بزرگ تصویرسال برگزار شد. برگزاری این جشن با شکوه البته با پخش فیلم مستند سلطان جلوه‌ای دیگر داشت. بله، فیلم مستند زندگی علی پروین، یکی از بهترین بخش‌های این جشن بود . جالب است بدانید خود سلطان با اهل و عیال میهمانان ویژه نمایش سلطان بود. حتی با اینکه مراسم با تاخیر آغاز شد اما استقبال بی‌نظیر علاقه مندان کل سالن را پر کرده بود. علی پروین که به همراه خانواده خود به خانه هنرمندان آمده بود حین پخش فیلم از آن خنده های ملیح و منحصر به فردش را به نمایش گذاشت، پس از پایان فیلم به دعوت سیف الله صمدیان در جلسه نقد و بررسی فیلم شرکت کرد و با خوشحالی زاید الوصفی از فیلمی که درباره او ساخته شده بود تعریف کرد و با آن لحن دوست داشتنی و خودمانی‌اش گفت:«من هر چی فکر می‌کنم می‌بینم ، لایق این همه محبت و لطفی که آقای توکلی و شریفی‌نیا به من داشتند نیستم تا الانم به خاطر همین مردم تلاش کردم و تا آخر راه رو هم به خاطر مردم زنده هستمسلطان که حسابی از جلسه نقد و بررسی به وجد آمده بود و کیفور شده بود با اشاره به این که چه طور شد با ساخت چنین فیلمی موافقت کرده با همان خنده های جذابش گفت:«روز اولی که مجید توکلی پیشنهاد ساخت این روبه من داد راضی نبودم. آخه فکر نمی کردم سر آخر همچین فیلم خوبی از آب درآد ولی دخترام اصرار کردن، منم حضور تو این فیلمو قبول کردم.» در این لحظه سیف الله صمدیان رو به به پروین کردو گفت: «حالا از همکاری در ساخته شدن این فیلم پشیمان هستید؟» که پروین شانه هایش را بالا انداخت وبا غرور خاصی گفت:« نه، اصلا پشیمون نیستم و از آقای توکلی و گروهش خیلی تشکر می‌کنم.» در ادامه جلسه یکی از خبرنگاران با تیز بینی از پروین درباره رابطه‌اش با مایلی کهن پرسید و گفت: «آقای مایلی کهن در فیلم از شما حسابی تعریف کرد. آیا رابطه شما با مایلی کهن هنوز مثل یک اتوبان یک طرفه است؟»پروین که کمی هول شده بود با همان غرورش جواب داد: «نه، به نظر ما ممد مایلی‌کهن یکی از سالم‌ترین افراد فوتبال ایرانه که از نظر اخلاقی هیچ مشکلی نداره. هیچ وقت حرف‌های ما و مایلی‌کهن آن‌طوری که الان می‌گن از زبون ما و ممد گفته نشده.» علی آقا که از حرف زدن درباره مایلی‌کهن خوشش آمده بود با اعتماد به نفس همیشگی‌اش ادامه داد: «من و ممد هیچ مشکلی باهم نداریم چون ممد واقعا از نظر اخلاقی ورزشکار سالمیه حتی تا الان ممد ما که داره تو سایپا فوتبال بازی می‌کنه و شاگرد مایلی‌کهنهپروین البته سوال مربوط به اتوبان یک‌طرفه را فراموش نکرده بود و باهوشی خاص‌اش به آن پاسخ گفت: «من و ممد با هم هیچ مشکلی نداریم و حالا هم باید اینو بگم که اتوبان رفاقتمون خیلی دوطرفست

نظرات 1 + ارسال نظر
امین دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ http://wwewwf.blogsky.com

باسلام از توجه شما متشکریم ولی ما قصد این کار رو نداریم و میخواهیم که وبلاگ برتر کشتی کج ایران بشویم

باتشکر فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد