مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

به هیچ تیمی رحم نمی‌کنیم

به هیچ تیمی رحم نمی‌کنیم

پرسپولیس طی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر حاشیه‌های فراوانی را از سر گذرانده است.

بازگشت خبرساز افشین قطبی به پرسپولیس شاید اولین اتفاق شوکه‌کننده برای سرخپوشان پایتخت محسوب می‌شد؛ جایی که اکثر بازیکنان حضور استیلی را انتظار می‌کشیدند. در چنین شرایطی اما افشین پیروانی همان وظیفه‌ای را برگزید که سال گذشته حمید استیلی به خوبی از عهده آن برآمد و تیم پرمهره‌ای را مهیا کرد. با این تفاوت که پیروانی با قطبی اختلاف پیدا نکرد.

او حتی وقتی قطبی از پرسپولیس جدا شد با احترام از سرمربی مستعفی یاد کرد و گفت: «قطبی لایق احترام است و برای پرسپولیس زحمت کشید.» سرمربی پرسپولیس البته هنوز راهی طولانی تا حرفه‌ای‌شدن دارد با این حال نتایج سرخپوشان نشان می‌دهد که پیروانی تا چه حد جاه‌طلبانه به آینده می‌اندیشد.

پیروانی در گفت‌وگوئی حرف‌های تازه‌ای را مطرح کرده است.

pnnc: آقای پیروانی پرسپولیس برای تعطیلات نیم‌فصل چه برنامه‌ای دارد؟

بعد از شرکت در جام ولایت تمرینات به طور منظم انجام میدهیم . مسابقه روز چهارشنبه برای ما حکم یک دیدار فانتزی را نداشت. با همه قدرت در آن شرکت کردیم تا بازیکنان از شرایط بازی فاصله نگیرند.

pnnc: پرسپولیس همچنان در لیگ غیرقابل پیش‌بینی است. موافقید؟

پرسپولیس تیم بزرگی است. از کارشناسان می‌خواهم که با تامل بیشتری راجع به پرسپولیس صحبت کنند.

pnnc: منظورتان انتقادها درباره شکل بازی پرسپولیس مقابل پاس همدان است؟

نه، ابدا. هر فردی می‌تواند عقیده‌اش را به راحتی مطرح کند. ما مقابل پاس همدان خوب بودیم.

pnnc: اما نیمه‌اول کمی ضعیف کار کردید. قبول دارید؟

ما منطقی بازی کردیم؛ همین. در ضمن ما با یک تیم جوان و سختکوش بازی کردیم. آنها آماتور نبودند. به نظر من عده‌ای با این حرف‌ها می‌خواهند پیروزی‌های ما را کمرنگ کنند. ما در نیمه‌اول منطقی بازی کردیم و در نیمه‌دوم هجومی بودیم.

pnnc: اما قبول دارید که توقعات از پرسپولیس بالا است؟

چه توقعی؟ ببینید، این منطقی نیست که از دقیقه یک بازیکنان بی‌محابا حمله کنند. تیم باید منطقی بازی کند و در دفاع و حمله به خوبی عمل کند.

pnnc: به نظر می‌رسد چندان هم مربی آرامی نیستید.

جایی که قرار است از حق پرسپولیس دفاع کنم به هیچ‌وجه کوتاه نمی‌آیم.

pnnc: از حق خودتان چطور؟

همواره از حق خودم دفاع کرده‌ام. البته نه با بی‌ادبی و توهین به دیگران. من به خودم احترام می‌گذارم و به هیچکس هم اجازه نداده‌ام شخصیتم را زیر سئوال ببرد. می‌خواهم به پرسپولیس هم همین نکته را یاد بدهم و به بازیکنان بگویم اجازه ندهید هیچکس شخصیت پرسپولیس را زیر سئوال ببرد.

pnnc: شاید به خاطر شخصیت آرام شما خیلی‌ها در انتقاد به پرسپولیس مسیر تعادل پیشه کنند. آیا اینطور است؟

فکر نمی‌کنم اینطور باشد. پرسپولیس همیشه حاشیه دارد. من فقط سعی کرده‌ام درست حرف بزنم و در رویارویی با دیگران ادبیات خوبی را به کار ببرم. خودتان بهتر می‌دانید آنهایی که ادبیات درستی ندارند همیشه نزد افکار عمومی محکوم هستند. مربی تیم باید به تیمش آرامش بدهد. نه اینکه شرایط را با بی‌موقع حرف زدنش بدتر کند.

pnnc: آقای پیروانی شما هم مثل افشین قطبی قول قهرمانی می‌دهید؟

اصلا با همین هدف سرمربی پرسپولیس شده‌ام. پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر می‌رسانم. اما در این راه تنها نیستم. همه تیم باید کمک کنند.

pnnc: شما پس از افشین قطبی چه فاکتوری را به پرسپولیس اضافه کردید؟

رفاقت‌ها را بیشتر کردم. نه اینکه در دوره مربیگری قطبی رفاقت نبود. نه، منظورم این است که میان بازیکنان فضای دوستانه‌تری را به وجود آوردم. حالا فقط حاشیه می‌تواند آفت پرسپولیس شود و من این اجازه را نمی‌دهم.

pnnc: اما عده‌ای معتقدند شما نمی‌توانید تا پایان فصل این حاشیه‌ها را کنترل کنید. حتی گفته می‌شود شما در حد و اندازه هدایت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیستید. نظرتان چیست؟

بگذارید هرکسی هرچه دلش می‌خواهد بگوید. من به خودم قول داده‌ام پرسپولیس را به موفقیت برسانم. این کار را انجام می‌دهم. خوشبختانه تیم ما نفرات بزرگی دارد. در ضمن هیات‌مدیره‌مان با دقت مسائل و مشکلات تیم را بررسی می‌کند. این موضوع ارزشمند است. من به این تخریب‌ها عادت کرده‌ام.

pnnc: آیا شما مقابل بازیکنان بزرگ پرسپولیس کمی مصلحت‌اندیشی پیشه می‌کنید؟

ابدا اینطور نیست. عده‌ای با مطرح‌کردن این مسائل می‌خواهند حاشیه‌ها را وارد تیم کنند اما بهتر است راه دیگری را برای تخریب پرسپولیس دنبال کنند. چون من با همه بازیکنان تیم رابطه‌ای دوستانه و در عین حال حرفه‌ای دارم. من برای از بین بردن ستاره‌های تیم نیامده‌ام. برعکس به کمک آنها و مجموع بازیکنان باانگیزه‌ای که امروز با جان و دل برای پرسپولیس زحمت می‌کشند قصد دارم این تیم را به قهرمانی برسانم.

pnnc: در نیم‌فصل دوم پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

همانطور که هواداران انتظار دارند. مطمئن باشید به هیچ تیمی رحم نمی‌کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ابی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://shamdoonii.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنون از لطف شما
با پیشنهاد شما من در سایت http://www.oxinads.com عضو شدم
ولی زیاد به چنین سایتهایی اعتماد ندارم شما تا حالا چقدر تونستید درامد کسب کنید و ایا واقعا ماهیانه مبلغی به حسابتون واریز شده؟
با پیشنهاد دومتون هم که در وبلاگ نوشتین موافقمwww.aksestoon.blogsky.com
ولی منو چطوری به دوستانتون معرفی میکنین و من چطوری به وبلاگ اونا برم
وبلاگهای من:
www.shamdoonii.blogsky.com

www.shamdoonii.blogfa.com
و ایدی یاهوی من pouya_ebi_2004@yahoo.com
میباشد منتظر پیامهای بعدی شما هستم
موفق باشین

دختر حوا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ http://dokhtarehava-pesareadam.blogsky.com

سلام امیر جان.ممنون که به وبلاگم اومدی.یه چیزی بگم؟...همه مطالبت فوتبالیه.یه چیز دخترونه هم بگو.لطفا...
من که از فوتبال چیزی سر در نمیارم!

نگار شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ

میخوام به اقای افشین خان بگم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوسش داریم و تیمو اول کنه یااخر یا اصلا حذف بشیم بازم برسبولیس دوست داریم البته ایوصله ها به استقلال میچسبه نه به ما/وخواهش می کنم به حرف بعضی فضول ها گوش نکن و تو برسبولیس بمونن قربون همه ی طرفدارها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد