مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باید به پیروانى اعتماد بیشترى شود

باید به پیروانى اعتماد بیشترى شود ...محسن خلیلى: این بار در آسیا براى آقاى گلى مى جنگم«همه چیز خوب پیش مى رود انشاءالله تا هفته دیگر به تهران بازمى گردم تا پس از این مصدومیت طولانى مدت، بار دیگر

 استارت جدى با سرخپوشان داشته باشم.»...این اولین جملاتى بود که وقتى با گلزن شماره یک فصل قبل سرخپوشان تماس گرفتیم، از زبان او شنیدیم. روحیه بالا و و انگیزه بى مقدارى که در آهنگ صداى او از پشت تلفن شنیده مى شد این حس را به شنونده القا مى کرد که او با روحیه اى فوق العاده به بازگشت فکر مى کند. پایان دورى ۶ ، ۷ ماهه از مستطیل سبز و حضور در کنار همبازیان فصل گذشته آن هم با تلاشى مضاعف!
محسن خلیلى فقط و فقط به آینده فکر مى کند و سختى هاى ماه هاى گذشته را به دست فراموشى سپرده است. دیروز با محسن تماس گرفتیم تا از هر درى با او صحبت کنیم. ماحصل این گفت وگو را مى توانید در ذیل بخوانید:
 

pnnc • زمان زیادى به بازگشت محسن خلیلى به مستطیل سبز باقى نمانده است درست است؟
- خدا را شکر همین طور هست که مى گویید دیگر کابوس مصدومیت به طور کامل دست از سرم برداشته و با انگیزه و تلاش زیادى تمرین مى کنم تا بتوانم به میادین بازگردم. اینقدر انگیزه دارم که مطمئن هستم مى توانم ماه ها دورى را جبران کرده و با قدرت به فوتبالم ادامه دهم.  

pnnc• از آخرین برنامه تمرینى ات برایمان صحبت مى کنى؟


- همه چیز خوب پیش مى رود. فشار تمریناتم خیلى زیاد شده و تقریباً صددرصد رسیده و درست مثل یک بازیکن سالم تمرین مى کنم البته به خاطر بارندگى و سرما در آلمان فعلاً هرازگاهى به جاى تمرین در چمن طبیعى در چمن مصنوعى تمرین مى کنم اما کیفیت خوب و فوق العاده چمن هاى مصنوعى اینجا باعث شده هیچ مشکلى برایم پیش نیاید.

pnnc • تحمل مصدومیت و دورى از خانه و خانواده و برخى بى مهرى ها مدتى وضعیت روحى ات را تحت الشعاع قرار داده بود اما به نظر مى رسد در حال حاضر با چنین وضعیتى روبرو نیستى؟
- چند ماه اول خیلى سخت بود اما بعداً عادت کردم و برخى مسائل را تحمل کردم تا بتوانم تمام تمرکزم را روى مراحل درمانى و بهبودى ام بگذارم. طبق قول دکتر معالجم بعد از ۶ ماه آماده شدم الان از زمان عمل جراحى ام ۵ ماه و ۲ هفته گذشته و در بدبینانه ترین حالت حداکثر یک ماه دیگر آماده حضور در مسابقه رسمى هستم.

pnnc • با این حساب چمدان هایت را بسته اى که هر چه زودتر به ایران بازگردى؟
- به احتمال فراوان دوشنبه هفته دیگر برمى گردم. تمام کارهاى بازگشتم انجام شده حتى بلیتم را هم OK کرده ام. البته یکى، دو روز قبل از سفرم به تهران یک تست نهایى دارم تا آخرین چکاپ ها هم روى پایم انجام شود و با اطمینان صددرصد به تهران بازگردم.

pnnc • بعد از بازگشت به تهران در تمرینات پرسپولیس حضور فعالى خواهى داشت؟
- قرار است مدارک و آخرین برنامه هاى تمرینى و پزشکى ام را در بازگشت به ایران تحویل دکتر زرینه بدهم تا با تشخیص ایشان کارهاى تمرینى ام را در جمع بچه هاى پرسپولیس پیگیرى کنم.

pnnc • بالاخره توانستى هزینه هاى عمل جراحى ات را با ارائه مدارکى که از طرف فدراسیون خواسته بودند دریافت کنى؟
- وقتى به ایران آمده بودم با آقاى تاج و کفاشیان جلسه داشتم و در این مورد به صورت مفصل صحبت کردم. از نظر فدراسیون تمامى مدارک قابل تأیید بود و فقط به خاطر پیچ و خم هاى ادارى این مسأله به تعویق افتاد. اتفاقاً دیروز هم به صورت تلفنى با آقاى تاج صحبت کردم ایشان قول دادند تا در این هفته هماهنگى هاى لازم انجام شود تا بتوانم هزینه عمل جراحى و طى شدن مراحل درمانى ام را دریافت کنم. فکر نمى کنم مشکل خاصى در این ارتباط وجود داشته باشد.

pnnc • از اوضاع پرسپولیس از نتایج و باخت هاى عجیب گرفته تا تغییرات در سطح مدیریتى خبر دارى؟
- با پایان سال میلادى امتیاز اینترنت و ماهواره ام قطع شده و با توجه به اینکه حداکثر یک هفته دیگر در آلمان هستم اقدام به شارژ دوباره نکردم. این مسأله و روزى ۴ جلسه تمرین پشت سر هم این اجازه را از من گرفته که خیلى دقیق از جزئیات مطلع شوم. فقط در همین حد مى دانم دو باخت غیر منتظره در کارنامه پرسپولیس ثبت شده که امیدوارم این مسأله با پیروزى مقابل فولاد فراموش شود. به هر حال پرسپولیس امسال افت و خیز زیادى داشته و فقط نگرانى من بابت این است که شکست و باخت در پرسپولیس عادى نشود چون آن وقت باید کارهاى سخت ترى براى نجات پرسپولیس کرد.

pnnc • تغییرات مدیریتى و احتمال تغییر در کادر فنى را چطور ارزیابى مى کنى؟
- در خصوص مدیریت شنیده ام آقاى انصارى فرد مدیرعامل شده اند. فقط در این مورد مى توانم بگویم آرزو مى کنم هر اتفاقى که در پرسپولیس رخ مى دهد به نفع مصالح باشگاه باشد. در مورد کادر فنى هم با توجه به اینکه از جریانات حاکم بر تیم دور هستم نمى توانم در این مورد نظر بدهم. البته فکر مى کنم با نتیجه خوبى که پرسپولیس در بازى بافولاد و دیدارهاى بعدى کسب کند فشار از روى کادر فنى برداشته خواهد شد. به اعتقاد من تغییرات زیاد در طول فصل نمى تواند زیاد به نفع هر تیمى باشد. باید به پیروانى و همکارانش اعتماد بیشترى شود.

pnnc • با توجه به اینکه براى بازى هاى آسیایى مشکل خاصى براى بازى ندارى، براى این بازى ها برنامه خاصى دارى؟
- صددرصد. الان تمام تمرکزم معطوف به حضور پرقدرت در پرسپولیس در لیگ و آسیاست. البته با توجه به ۷ ماه دورى از فوتبال و پرسپولیس به حمایت بچه ها و کادر فنى نیاز دارم. امیدوارم با حضور دوباره ام در پرسپولیس یک بار دیگر براى تیم مورد علاقه ام گلزنى کنم و این بار در آسیا براى پرسپولیس آقاى گل شوم.

pnnc • چقدر امیدوار هستى با توجه به گروه بندى پرسپولیس در آسیا این تیم بتواند در آسیا موفق شود؟
- اسم حریفان پرسپولیس بزرگ است اما نام پرسپولیس و افتخاراتش فراتر از فوتبال آسیاست و مى تواند با حضورى مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد