مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

آخرین خبردر مورد لوکا

لوکا برای یک سال ونیم بیش از 700هزاریورو می خواهد .. پیش قرارداد روی میز هدایتی


1-فقط یک تاییدیه تا امضای قرارداد لوکا بوناچیچ و پرسپولیس باقی مانده است.حسین هدایتی دیروز پیش قرارداد مورد نظر بوناچیچ را گرفته تا پس از بررسی نظرش را در مورد بندهای قرار داد اعلام کند.احتمالا او این پیش قرارداد را به دوستان مشاورش و بعد مسوولان سازمان نشان خواهد داد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا دوشنبه لوکا بوناچیچ سرمربی پرسپولیس خواهد بود.

2- هرچند عباس انصاری فرد کلی تلاش کرد که بگوید در فعل و انفعالات آینده پرسپولیس نقش به سزایی داردو بعد گفت که من فقط به پرسپولیس نیامده ام که مربی خارجی بیاورم اما در حقیقت نفر اول مذاکرات پرسپولیس و بوناچیچ عملا خود هدایتی است :«نمی دانم. چیزی نشنیده ام. به هر حال طرف مذاکره هدایتی است و اگر پیش قراردادی هم باشد بین شخص هدایتی و لوکاست و من خبری از آن ندارم.»این جمله هارا فرخزادی می گوید و تایید می کند که انصاری فرد به صورت کلی نقشی در ماجرا ندارد.

3-پیش قرارداد نوشته شده تا جون 2010 اعتبار دارد که می شود همان پایان فصل آینده.اما قرارداد لوکا بسیار متفاوت تر وعقلانی تر به نظر نی رسد. مربی کروات با سابقه تقریبا درخشانش مبلغی بیش از 700هزار یورو را در نظر دارد که با توجه به مدت یک سال و نیمه رقم چندان بالایی به نظر نمی رسد.البته هرچند لوکا و مدیر برنامه های او(شهراد ناظمی)در مسائل مالی بسیار منصف تر از قطبی بوده اند اما

در سایر بندهای قرارداد شرایط حرفه ای را حفظ کرده اند. لوکا برای تصمیم گیری های فنی و انتخاب بازیکن و دستیار اختیار تام می خواهد والبته در قراردادش هم قید نشده که هر وقت دلش خواست برود و همه پولش را هم بگیرد.او مانند همه مربیان حرفه ای دیگر اگر بامشکلات قابل اثباتی در پرسپولیس برخورد حق جدایی دارد وهر مقدار پول گرفته باشد تسویه می کند و در صورتی که دلیل منطقی نداشته باشد باید همه پول گرفته را برگرداند.

4-همه بازیکنانی که یک روز با او کار کرده اند خوب می دانند که لوکا با کسی شوخی ندارد. مربی کروات اصلا عادت دارد که همیشه ستاره تیمش باشد وبرای ستاره شدن هم حاضر است از ستاره های تیمش بگذرد.او فصل قبل در النصر و در بدو ورود 11بازیکن را در فهرست فروش قرار داد ودر ورودش به سپاهان نیز مشکلات مشابهی را به وجود آورد. در مورد لوکا می گویند که او عادت دارد با بزرگترهای تیم سرشاخ شود و شاخشان را بشکند!؟

5-کریم باقری این روزها به مرد اول پرسپولیس تبدیل شده هم بازیکنان از او حر ف شنوی دارند و هم مربیان احترام خاصی برایش قائلند. حتی مدیران تیم هم خوب می دانند که را ه مذاکره با بازیکنان کاپیتان تیم است. در کنار باقری کریمی هم وزنه سنگینی به حساب می آید که در کنار ستاره هایی چون نیکبخت و توره و بادامکی و احتمالا خلیلی کهکشانی را برای خودشان درست می کنند.درپرسپولیس حتی پژمان نوری هم به نیمکت نشینی اعتراض می کند واین مساله می تواند نقطه چالش لوکا و قرمزپوشان باشد.

6- مربی خوشنام کروات از سال 1988 تا به امروز درطی نزدیک به 20 سال 14 تیم عوض کرده و البته 2 یا 3 سالی هم بدون تیم بوده. یعنی با این حساب او تقریبا هر سال مربی یک تیم است.

7-درگیری های لوکا وعابدزاده را همه به خاطر دارند. مرد کروات دخالت در کار فنی را دوست نداشت و برعکس عابدزاده هم دوست داشت که در کارهای فنی دخالت کند.خلاصه که چون لوکا اختیار تام داشت عابدزاده از استقلال اهواز اخراج شد.حالا فکرش را بکنید او مربی قرمزها شودو این دستیارهارا نخواهد. هر چند عقاب این فصل نشان داده زیاد سر و صدا نمی کند و به عشق پرسپولیس تنها به دروازه بانان این تیم می رسد.

8- پیش قرارداد دیروز روبه روی هدایتی بود و اومی توانست تصمیمش را بگیرد.حالا باید دید هدایتی با نگرانی هایی که از استخدام لوکا دارد چگونه از بندهای قرار داد پیروزی به دست می آورد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد