مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پتروویچ: نیمکت نشینی ام ربطی به سفرم نداشت

پیروانی،ایوان را تنبیه کرد؟ پتروویچ: نیمکت نشینی ام ربطی به سفرم نداشت

ایوان پتروویچ در بازی دیروز 90 دقیقه روی نیمکت نشست و این موضوع در حالیکه منصوری و بادامکی در میدان حاضر بودند عجیب بود، به خصوص آن که کسانی که تمرینات پرسپولیس در چند روز اخیر را مشاهده کرده بودند صحبت از آمادگی بالای پتروویچ می کردند. به نظر می رسد افشین پیروانی با این تصمیم قصد داشته پتروویچ را که با وجود قول و قرار قبلی با او پس از گرفتن پولش برای تعطیلات سال نو به کشورش سفر کرد را جریمه کرده باشد. البته مسئله ای که وجود دارد این است که این مرخصی در متن قرا داد ایوان آمده است ولی پیروانی توقع نداشته که پتروویچ قبل از بازی با ذوب آهن ایران را ترک کند. البته خود ایوان این اتفاق را در نیمکت نشینی اش بی تاثیر می داند: « من بدون اجازه نرفته بودم و این تعطیلات در قراردادم هم آمده است.به خاطر نیمکت نشینی هم ناراحت نیستم و قطعا به نفع تیم بوده که من بازی نکنم و به تصمیم مربی احترام میگذارم. البته من خیلی خوب تمرین می کردم و آماده بودم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد