مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

به دلیل فحاشی به سپهر حیدری، باشگاه سپاهان توبیخ شد

سقوط نیکبخت به دسته یک شایعه است/جریمه گردان را به نوجوان توپ جمع کن می دهیم
مرجع خبری پرسپولیس:
باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان به دلیل توهین و فحاشی تماشاگران منتصب به این باشگاه به سپهر حیدری در جریان بازی با تیم پرسپولیس محکوم شد.
به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص جریمه در نظر گرفته شده باشگاه سپاهان درخصوص تخلفات این باشگاه در مسابقه مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: این باشگاه به توبیخ کتبی همراه با درج در پرونده و یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
شریفی در خصوص صحبتهای مبنی بر نزدیک شدن نیکبخت واحدی به سقوط به دسته اول در روزنامه ها تاکید کرد: نیکبخت همان 120 امتیاز منفی تمرد از حضور در اردوی تیم ملی را دارد و برای دست زدن وی در دربی برای تماشاگران امتیاز منفی در نظر گرفته نشده است.


وی افزود: نیکبخت پس از محکومیتش تا کنون امتیاز مثبت و منفی دیگری کسب نکرده است و اگر تا پایان فصل نیز به همین ترتیب ادامه دهد از ابتدای فصل آینده امتیازات وی صفر می شود.
شریفی در خصوص جریمه ی سرمربی صبا که دروازه بان تیمش را از گرفتن ضربه پنالتی منع کرده بود اظهار داشت: آقای فیروز کریمی توبیخ با درج در پرونده و یک میلیون تومان جریمه شد. اما همچنان پرونده ی شکایت باشگاه صبای قم از داور مسابقه باز است.
وی در خصوص تصمیم گیری در خصوص شهاب گردان دروازه بان تیم ابومسلم نیز گفت: جلسه انضباطی این بازیکن که به توپ جمع کن بازی حمله کرده بود پس از مسابقه ی دوشنبه این هفته تیم ابومسلم برگزار خواهد شد و تصمیم گرفته ایم جریمه ای که برای این بازیکن در نظر می گیریم با هماهنگی فدراسیون فوتبال به این نوجوان زحمت کش و خانواده اش اهدا شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد