مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بیانیه توهین آمیز باشگاه سپاهان نسبت به اظهارات خردبین

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای از اظهارات خوردبین به شدت انتقاد کرد.

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به اظهارات محمود خوردبین،‌ سرپرست سپاهان با برخی رسانه ها در رابطه با بازی تیم های پرسپولیس با سپاهان پاسخ داد.
در پاسخ باشگاه سپاهان خطاب به محمود خوردبین آمده است:
متاسفانه در گفت و گو های سرپرست تیم پرسپولیس، ایشان مطالبی را بیان نموده اند که از دایره ادب خارج است و تصویری مثبت که ما در ذهن مان از ایشان داشتیم را مخدوش می نماید.

آقای خوردبین در رابطه با سخنان فرهاد کاظمی، سرمربی تیم سپاهان در رابطه با دفاع همه جانبه تیم پرسپولیس در دیدار روز جمعه 9 اسفند گفته است: کاظمی در حدی نیست که درباره پرسپولیس اظهار نظر کند و بهتر است با حرف های عجیب و غریب به دنبال تیتر شدن نباشد...
سرپرست تیم پرسپولیس توجه داشته باشد اظهار نظر در مورد شرایط فنی بازی حق سرمربی تیم هاست و محمود خوردبین با توجه به مسئولیتش به عنوان یک سرپرست به این نکته واقف باشد که سرمربی تیم سپاهان جایگاهی فراتر دارد که یک سرپرست بخواهد در مورد وی اظهار نظر کند و حد وحدود وی را مشخص نماید.
معلوم و مشخص است با این اظهارات چه کسانی به دنبال تیتر شدن در رسانه ها هستند. محمود خوردبین به عنوان یک سرپرست با اظهارات دروغ و هتاکانه و خارج از حوزه مسئولیتش یا فرهاد کاظمی سرمربی تیم سپاهان که همیشه سعی کرده کمترین مصاحبه و گفتگو را انجام دهد و تمرکزش را بر روی مسائل فنی معطوف نماید.
در فوتبال امروزی که کامیابی ها و ناکامی ها امری اجتناب ناپذیر و ملزوم یک فوتبال پویا است، بسیار تاسف انگیز است که آقای خوردبین هنوز از داغ !! گل دقیقه 96 سخن می راند. همانگونه که تیم سپاهان در ورزشگاه آزادی با 4 گل تیم سرخپوش پایتخت را در جلوی دیدگان صد هزار هوادارش مغلوب کرد و دو سال متوالی با پیروزی بر این تیم فاتح جام حذفی ایران شد و قهرمانی ها و پیروزی های زیادی را در صحنه های داخلی و بین المللی تجربه کرده است، تحمل و قبول شکست نیز مساله ای مورد قبول و طبیعی است.
آقای خوردبین در کنار اظهارات هتاکانه با صحبت هایی غیر واقعی در مورد هواداران سپاهان، یا بلندگوی پشت دروازه پرسپولیس که به هیچ وجه وجود خارجی نداشت، نشان داده است که به دروغگویی و اظهارات کذب عادت کرده است.
امیدواریم در ادامه راه ایشان بتواند در رویه در پیش گرفته تجدید نظر نماید و با پرهیز از حاشیه سازی، همراه و همگام با سایر دست اندرکاران تیم متبوع خود به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به دوری چند ساله این تیم از مسابقات برون مرزی، تمرکز خود را برای موفقیت و حفظ آبروی ایران در این جام بگذارند .
مرجع خبری پرسپولیس : مجموعه باشگاه سپاهان و دست اندر کارانش در حدی نیستند که به سرپرست محبوب ترین تیم آسیا توهین کنند . آقایان معذرت خواهی کنید ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد