مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

قراردادم را با پرسپولیس فسخ مى کنم

رجب زاده: اگر سازمان لیگ موافقت نکند قراردادم را با پرسپولیس فسخ مى کنم

مهدى رجب زاده هافبک جدید تیم پرسپولیس طى اظهارنظرى گفت: منتظر هستم باشگاه پرسپولیس مدارکم را براى بازى در لیگ قهرمانان آسیا به AFC ارسال کند اما اگر به هر دلیلى نتوانم براى این تیم بازى کنم قراردادم را فسخ خواهم کرد. وى ضمن بیان مطلب فوق افزود: مسئولان AFC به طور شفاهى موافقت خود را براى حضورم در تیم پرسپولیس براى مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده اند اما مدیران پرسپولیس باید هر چه سریعتر مدارکم را به مقرAFC ارسال کنند که از جمله این مدارک مى توان به ثبت قراردادم اشاره کرد تا براى مسئولان برگزارى مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مسجل شود که من با این تیم قرارداد رسمى امضا کرده ام.

 

او ادامه داد: قرار بود امروز باشگاه پرسپولیس جواب قطعى را براى حضورم در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کند اما اگر بنا به هر دلیلى نتوانم براى این تیم به میدان بروم قراردادم را فسخ خواهم کرد. البته فکر مى کنم مشکل خاصى به وجود نیاید. هافبک جدید تیم پرسپولیس اضافه کرد:

براى حضورم در لیگ قهرمانان آسیا هیچ گونه نیازى به موافقت هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ندارم اما قرار است براى مسابقات لیگ برتر روز دوشنبه جلسه هیأت رئیسه برگزار شود تا در صورت موافقت آنها به جاى دیکارمو برزیلى براى سرخپوشان پایتخت به میدان بروم. گرچه فقط چهارهفته به پایان بازى هاى لیگ برتر باقى مانده است. رجب زاده گفت: این درست که پرسپولیس دیگر شانس بسیار کمى براى قهرمانى در لیگ برتر دارد اما شرایط لیگ قهرمانان آسیا فرق مى کند. بازیکنان با انگیزه مضاعف ترى به میدان مى روند. پرسپولیس هم تیم بزرگى است که از نفرات خوبى بهره مى برد. ما امید بسیارى داریم تا در این رقابت ها موفق ظاهر شویم. وى افزود: در مورد حاشیه هایى که پیرامون باشگاه پرسپولیس وجود دارد باید بگویم تیم هاى بزرگ همواره با این قبیل مسائل دست و پنجه نرم مى کند. بازیکنى هم که با این نوع تیم ها قرارداد مى بندند باید خود را براى رویارویى با این مسائل آماده کند.هافبک جدید تیم پرسپولیس در خصوص احتمال اخراج کریم باقرى، علیرضا نیکبخت و ابراهیم توره از این تیم گفت: من نمى توانم در این ارتباط صحبت کنم باید دید کادر فنى و در رأس آن وینگادا در ذهن خود چه تفکرى را دنبال مى کند که مى خواهد چنین تصمیمى را بگیرد. به هر حال بازیکنان فوق زحمات بسیارى را براى پرسپولیس کشیده اند انشاءالله این نفرات همچنان در تیم باقى خواهند ماند تا به قدرت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. رجب زاده در پایان عنوان داشت: این روزها در شیراز با تیم پیام مخابرات این شهر تمرینات خود را پیگیرى مى کنم تا آمادگى خودم را حفظ کنم تا با مشخص شدن وضعیتم در پرسپولیس تمرینات گروهى خود را با این تیم آغاز کنم اما در حال حاضر مشخص نیست از چه زمانى در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهم کرد

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://mobilecliper.mihanblog.com

سلام من توی وبلاگم یه نظرسنجی برای انتخاب پرطرفدارترین تیم ایران گذاشتم که فعلاً پرسپولیس اوله شما هم شرکت کنین . موفق باشید .

هفته نامه وب ورزشی دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.webvarzeshi.tk



با سلام

سایت شما از نظر گروه کارشناسی ما در زمره سایت های پرمحتوا شناخته شد.

اگر تمایل به تبادل لینک دارید وب ورزشی را با نام(( پشت پرده فوتبال با

وب ورزشی))و ادرس www.webvarzeshi.tk در قسمت پیوندها بگذارید و

سپس از طریق قسمت نظرات هفته نامه ، ادرس و عنوان سایتتان را بنویسید

تا سایت شما را ثبت کنیم

با تشکر روابط عمومی هفته نامه ورزشی اینترنتی وب ورزشی


پشت پرده فوتبال با وب ورزشی

هر هفته با مقالات خواندنی از فوتبال و حواشی آن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد