مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پزشک پرسپولیس: شاید توره به بازی الغرافه نرسد

مرجع خبری پرسپولیس: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام کرد: همه بازیکنان اصلی پرسپولیس آماده بازی در برابر الغرافه هستند اما احتمال غیبت توره در این بازی وجود دارد.

فرید زرینه به مصدومیت چند بازیکن پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت: ابراهیم توره با مصدومیت جدی مواجه است و شاید نتواند در ترکیب قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود مصدومیت مچ پای توره تا پیش از بازی با الغرافه برطرف شود، به وضعیت مهدی واعظی سنگربان سرخ پوشان پایتخت اشاره کرد و گفت : واعظی مصدوم نیست و در تمرینات امروز سه شنبه نیز حضور داشت.

پزشک تیم پرسپولیس در خصوص مصدومیت مسعود زارعی هم گفت: این بازیکن که هفته گذشته مصدوم شده بود، احتمالا پنج هفته دیگر نیز از رقابت‌ها دور خواهد ماند.

زرینه به وضعیت حمید رضا علی عسگر از ناحیه مچ پا نیز اشاره کرد و گفت: مصدومیت این بازیکن هنوز برطرف نشده است و گمان نمی‌رود به بازی با الغرافه برسد.

وی درباره وضعیت علی کریمی که گفته می‌شود هر از گاهی از ناحیه کمر دچار مشکل می‌شود، اشاره کرد و گفت: کریمی از اواسط اسفندماه سال گذشته آماده حضور در میادین بوده است و علت بازی نکردن وی را باید از سرمربی تیم پرسید.

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://thebest-invest.blogsky.com

سلام دوستان عزیز اگر در شرایط رکود اقتصادی حال حاضر خواهان کسب درامد مطمئن ودرامد ایده ال هستید اگر خواهانه دریافت سود ماهیانه 12تا16درصد برای سرمایه هایتان هستید از سایت ما دیدن کنید (بانک ماهیانه1.5درصد میدهد )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد