مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پیروانی: پرسپولیس مدعی قهرمانی در آسیا است

imageمربی تیم پرسپولیس با اشاره به حذف نام علیرضا نیکبختواحدی در آستانه بازی این تیم مقابل استقلال اهواز گفت:این بازیکن بدون هیچگونه اطلاعی در تمرینات شرکت نکردند و به همین دلیل از لیست نفرات اعزامی به اهواز خط خورد.
افشین پیروانی در گفتوگو با خبرنگاران افزود: بازی مهمی مقابل استقلال اهواز داریم و خدا را شکر طی چند بازی گذشته نتایج خیلی خوبی را گرفتهایم بنابراین تمام تلاش خود را انجام میدهیم تا مقابل استقلال اهوازهم نتیجه خوبی بگیریم.
وی ادامه داد: همواره مسابقات اواخر فصل از حساسیت بالایی برخوردار بوده است چرا که اکثر تیمها برای بدست آوردن کسب جایگاه بهتر میجنگند و کارشان بسیار سخت است ضمن اینکه استقلال اهواز هم برای بقا در لیگ نیاز به پیروزی در این بازی دارد و حتما انتحاری بازی می کند. با این حال ما هم پرسپولیس هستیم و میرویم که 3 امتیاز را کسب کنیم و تمام هواداران خوب پزسپولیس بدانند که تمام تلاش خود را انجام میدهیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
پیروانی در خصوص این سوال که پرسپولیس در مقابل تیم استقلال اهواز تهاجمی بازی خواهد کرد یا خیر گفت: پیش از مسابقه نمیتوانم در مورد سیستم بازی صحبت کنم . ما تمرینات تاکتیکی خود را انجام دادهایم و در زمین مسابقه سیستم خود را نشان خواهیم داد و به هر حال سیستم بازی نباید در مصاحبه عنوان شود.
مربی سرخ پوشان در خصوص شایعه جدایی توره از تیم پرسپولیس گفت: من نمی‌‌دانم این چه سوالی است که میپرسید و برخی ها اخباری بیپایه و اساس را در این ارتباط منتشرمیکنند اما هیچگاه چنین خبری صحت ندارد. پرسپولیس تا پایان فصل دو بازی حساس دیگر دارد ضمن اینکه حضور ما در لیگ قهرمانان ایجاب می کند که فعلا همین ترکیب را حفظ کنیم چرا که مدعی جدی قهرمانی در لیگ قهرمانان هستیم. از طرفی در جام حذفی هم چشم به قهرمانی داریم.
پیروانی با اشاره به پایان لیگ و فصل نقل و انتقالات ، گفت: کا فعلا نقل و انتقالی نخواهیم داشت اما اگر به دور نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و قوانین اجازه بدهد قطعا ضمن حفظ بازیکنان خوب فعلی با بخدمت گرفتن چند بازیکن بزرگ دیگر گامی بزرگ برای فتح جام لیگ قهرمانان آسیا بر خواهیم داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد