مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نیکبخت واحدی با پرسپولیس به اهواز رفت

imageمهاجم تیم فوتبال پرسپولیس همراه این تیم به اهواز رفت.

 پرسپولیس ساعت 17 امروز برای دیدار مقابل استقلال اهواز راهی این شهر شد.
در بین بازیکنان پرسپولیس مجتبی شیری و حسین بادامکی غایب بودند.
نکته جالب توجه در سفر امروز پرسپولیسیها حضور نیکبخت واحدی در کاروان قرمزپوشان برای سفر به اهواز بود. او با حضور در فرودگاه به مدت 15 دقیقه با محمود خوردبین و وینگادا صحبت کرد و در باره غیبت در تمرین امروز صبح توضیحاتی داد و همراه تیمش به اهواز رفت.
این در حالی است که وینگادا صبح امروز اعلام کرده بود غیبت نیکبخت غیر موجه بوده و وی به همین دلیل از لیست پرسپولیس برای برای فردا خارج شده است.
پرسپولیس ساعت 17:15 فردا میهمان استقالال اهواز است.

*****

 مهاجم عراقی تیم فوتبال استقلال اهواز اجازه تمرین پیدا نکرد.

در جلسه کمیته انضباطی ناصر شکرون و نماینده باشگاه استقلال اهواز مقرر شد، باشگاه مطالبات این بازیکن را پرداخت کند و از این بازیکن خواسته شد تا در تمرینات این تیم شرکت کند.
ناصر شکرون بعد از مدت ها غیبت در تمرین دیروز آبی پوشان اهوازی حاضر شد اما کادر فنی استقلال اهواز اجازه تمرین به این بازیکن را نداد تا فردا هم این مهاجم عراقی از غایبان این تیم در بازی های لیگ باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد