مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بائو: در لیست سال بعد پرسپولیس هستم

image میثم بائو هافبک میانى و تکنیکى ابومسلم از سوژه هاى داغ نقل و انتقالات آینده است که طى چند روز اخیر در مورد ثبت قراردادش با پرسپولیس سخن به میان آمده است، شایعه اى که طبق روال همیشگى فوتبال ایران باید آن را قطعى بدانیم اما خود بائو اصرار دارد خبرى نیست.

گویا با پرسپولیس تمام کرده اى؟
- نه، این طور نیست. طبق معمول همیشه صحبت هایى انجام شده است آن هم نه از طرف مدیران پرسپولیس بلکه از طریق اطرافیان باشگاه که مستقیماً نیز با خود من نبوده است بلکه با مدیربرنامه هایم صحبت شده. با توجه به اینکه یک ماه دیگر بازیکن آزاد هستم، آن موقع مى توانم بهترین تصمیم را بگیرم. در این حد به شما بگویم که در لیست پرسپولیسى ها براى فصل آینده حضور دارم.

• در نیم فصل صحبت از پیوستن شما به پیکان بود.
- بله. پیکان، صبا و یک تیم از عربستان بودند که خواستار مذاکره با من بودند اما باشگاه به هیچ عنوان رضایت نمى داد. حتى آنها حاضر به مذاکره نمى شدند، هرچند از لحاظ مالى بشدت تحت فشار بودم اما به خاطر کمک به ابومسلم ماندم و به امید خدا پس از ماندن ابومسلم در لیگ برتر با خاطره اى خوش از مشهد مى روم.

• بازى سختى مقابل سپاهان دارید.
- بله، سپاهان تیم قدرتمند و شناخته شده اى در ایران و آسیاست اما مطمئن باشید آنها بازى اى که در اصفهان انجام مى دهند را نمى توانند در مشهد اجرا کنند. ما براى غلبه بر سپاهان و قطعى شدن حضور ابومسلم در لیگ از انگیزه فراوانى برخورداریم.

قبلاً با مایلى کهن در تیم امید همکارى داشتى. انتظار دعوت شدن به اردو را دارى؟- تمام تلاشم را مى کنم که توانایى هایم را نشان دهم. مایلى کهن همیشه به بهترین ها توجه مى کند. من به خاطر مشکلات مالى که با ابومسلم پیدا کردم غیر از چند روز اخیر تمرینات خوبى نداشته ام اما در حال حاضر به سختى تمرین مى کنم تا در ۲ بازى آینده موفق ظاهر شوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد