مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

چند خبر کوتاه از اردوی پرسپولیس

imageسرمربی پرسپولیس که قبلا اعلام کره بود به دلیل غیبت غیرموجه نیکبخت واحدی قصد دارد این بازیکن را برای دو بازی از لیست پرسپولیس خارج کند اما سرانجام با پادرمیانی مسولان این باشگاه از تصمیم خود منصرف شد و به دلیل حساسی بازی های لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفت فقط این بازیکن را جریمه نقدی کند.

*****

با توجه به این به دلیل خراب بودن شرایط جوی، پرواز روز گذشته کاروان پرسپولیس از اهواز به تهران با تاخیر بسیار زاید مواجه شد و همچنین استراحت بازیکنان این تیم پی از سفر به اهوواز، وینگادا تصمیم گرفت تمرین امروز این تیم را تعطیل کند.
گفتنی است بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس صبح فردا تمرین خود را پیش از سفر به قطر برگزار خواهند کرد.

*****
در شرایطی که هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به کادر فنی این تیم اعلام کرده بودند باید عنوان سومین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند اما با شکست این تیم مقابل استقلال اهواز و از دست رفتن سهمیه آسیا و عنوان سومی لیگ برتر باعث شد تا هیات مدیره این باشگاه در جلسه اضطراری با حضور نلو وینگادا دلایل این موضوع را بررسی کنند.

*****

در شرایطی که علی کریمی یکی از محبوب ترین بایکنان ایران محسوب می شود اما روز گذشته برای اولین بار 90 دقیقه به این بازیکن فحاشی شد.
مسولان باشگاه پرسپولیس تهران قصد دارند با ارائه فیلم بازی به فدراسیون فوتبال از تماشاگران اهوازی شکایت کنند.

*****

مسولان باشگاه پرسپولیس برای این که تیم خود را از نظر روحی روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دهند برای تمام بازی هایی که این تیم در گروه خود برگزار می کند در صورت پیروزی پاداش های هزار دلاری تعیین کردند.
گفتنی است در صورتی که بازیکنان تیم پرسپولیس موفق به شکست الغرافه در بازی برگشت بشوند نیز پاداش 1000 دلاری دریافت خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد