مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

فقط دیکارمو را دیدید؟رینالدو برای 10 دقیقه بازی 400 میلیون از اس

مرجع خبری پرسپولیس: رینالدو کوروزا بازیکن پرویی تیم فوتبال استقلال با توجه به دقایقی که برای این تیم به میدان رفته به عنوان گرانترین بازیکن لیگ انتخاب شد. اگر مبلغ قرارداد وی را بر تعداد دقایق بازی اش تقسیم کنیم به هر دقیقه بازی 40 میلیون تومان می رسد! پولی که تمام تلاش یک عمر یک کارگر ایرانی هم نمی شود... به راستی چه کسی پاسخ گوست؟
رینالدو کوروزا بازیکن تیم استقلال در دی ماه سال 1387 به این تیم پیوست و بعد از گذشته چند روز در تمرینات این تیم مصدوم شد. پزشک استقلال اعلام کرد وی قادر نخواهد بود چند هفته به میادین برود وباید تحت مداوا قرار بگیرد. رینالدو  پس از چند هفته مداوا به آمادگی رسید و اولین و آخرین بازی خود در لیگ برتر را در تاریخ دهم اسفند ماه مقابل پیکان انجام داد. البته در این دیدار 10 دقیقه پایانی بازی را به میدان رفت و درباره عملکرد او نیز بهتر است اظهار نظری نکنیم.

 

در روزهای اخیر بار دیگر اعلام شد این بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تمرین کند. درست در زمانی وی غایب تمرینات بود که به نظر می‌رسید  با حضور در بازیهای استقلال به این تیم کمک خواهد کرد. حرف و حدیثهای فراوانی هم درباره جذب وی به میان آمد که در نهایت منجر به شکایت مسئول روابط عمومی باشگاه استقلال از رضا رجبی شد.


قصد نداریم صحبتهای رجبی را تکذیب یا تایید کنیم و درباره صحت و سقم حرفهای او نظری بدهیم. همچنین  هم قصد نداریم بگوییم نوری فر در این انتقال نقش داشته یا نه. دیگر کاری که نمی‌خواهیم انجام دهیم این است که استقلال را به حاشیه ببریم تا با باز کردن این ماجرا در هفته پایانی لیگ متهم به برهم زدن جو استقلال شویم. ما تنها به دنبال یک جواب هستیم. رینالدویی که برای 10 دقیقه بازی در استقلال 400 هزار دلار دریافت کرد و به عبارت دیگر برای هر دقیقه بازی در این تیم 40 هزار دلار گرفت امروز کجاست و چرا هیچ فردی در استقلال پاسخگوی این انتقال نیست؟ دلیل جذب رینالدو چه بوده و اگر وی از بازیکنان فعلی این تیم برتری ندارد چرا در زمان ورود وی اینگونه تبلیغات صورت گرفت و در کل چرا انتقال او صورت گرفت؟ جواب دادن به این سوال امروز نیازی باید صورت بگیرد چراکه با اتمام قرارداد این بازیکن در پایان مسابقات این سوال نیز در میان بی‌شمار سوالات ناپدید خواهد شد.


این بازیکن برزیلی در حال حاضر بازیکن تیم استقلال محسوب می شود و از این تیم نیز اخراج نشده است و باید مبلغ قرارداد وی تمام و کمال پرداخت شود.
 
در حالی که در آستانه ورود به فصل نقل و انتقالات هستیم و تلاشها برای از بین رفتن پدیده دلالیسم افزایش یافته باشگاه‌ها باید در زمان جذب بازیکن بیشتر دقت کنند تا چنین بازیکنانی که تنها نیمکتها را اشغال می‌کنند و سرمایه‌های این کشور را هرچند کم هدر می‌دهند در لیست خرید قرار نگیرند.
نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.morvarid30.blogfa.com

سلام . وبلاگ قشنگی داری . امیدوارم هر روز بهتر بشه .
اگه با تبادل لینک موافقی ما رو با نام دانلودکده لینک کن بعد خبرم کن و بگو با چه نامی شما را لینک کنم .

در ضمن من به یک نویسنده خبره نیازمندم و مایلم که شما را به عنوان همکار انتخاب کنم اگه مایلی بیا خوشحال میشم .

در نظر سنجی استقلال هم شرکت کن و روی تبلیغات سمت راست ( ژورنال لباس 2008 ) کلیک کن .

[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]

omid شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.batista86.blogfa.com

سلام دوست عزیز ببخش که ادرس اشتباهی نوشتم آخه خیلی عجله داشتم راستی من آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد