مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خلیلی: سه شنبه همه غافلگیر می شوند

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در هفته اى که گذشت و با قبول شکست مقابل استقلال اهواز رسماً لیگ قهرمانان آسیا را در فصل جدید از دست داد. تنها امید پرسپولیس در این روزها موفقیت در آسیا است. مازیار زارع هافبک ملى پوش پرسپولیس در بازى مقابل استقلال اهواز از زمین اخراج شد و خبرهایى مبنى بر درگیرى لفظى او با سپهر حیدرى شنیده مى شد.در آستانه دیدار پرسپولیس مقابل الغرافه و در رابطه با اتفاقات بازى هفته گذشته گفت وگویى با مازیار زارع داشتیم که در ادامه مى خوانید:

 

pnnc • بازى مقابل استقلال اهواز چطور بود؟
- بازى بدى نبود. متأسفانه خیلى راحت بازى را به استقلال اهواز واگذار کردیم. اشکال ما این بود که خوب بازى نکردیم و موقعیت هایمان را یکى پس از دیگرى از دست دادیم. به هر حال ما مستحق شکست نبودیم.


pnnc • دلیل اینکه از ابتدا در ترکیب قرار نگرفته اى چه بود؟
- دلیل خاصى نمى تواند داشته باشد. صلاحدید مربیان بود که من یک نیمه براى تیم بازى کنم که متأسفانه یک نیمه هم نشد. با اخراجم نتوانستم آن طور که باید و شاید در خدمت تیم باشم.


pnnc • شنیدیم بعد از بازى بسیار عصبانى بودى و حتى در رختکن درگیرى لفظى با سپهر حیدرى پیدا کرده اى؟
- مسأله این قدر بزرگ نبود. یک جر وبحث عادى و کوچک بود که خیلى سریع هم به پایان رسید. در تمرین دیروز با سپهر صحبت کردم و این نشان مى دهد مشکلى بین ما وجود ندارد و کسانى که این شایعات را بزرگ کرده اند تنها یک موضوع کوچک را براى به حاشیه کشیدن پرسپولیس بزرگ جلوه داده اند.


pnnc • با این شکست رقابت هاى آسیایى سال آینده را از دست دادید...- بله، با توجه به این شکست و ناامیدى در لیگ برتر در حال حاضر تمام فکر و ذکرمان مسابقات آسیایى است. به راحتى این جام را از دست نمى دهیم.


pnnc • سه شنبه به مصاف الغرافه مى روید. این بازى چطور مى بینى؟
- الغرافه تیم بسیار قدرتمندى است که نسبت به ۲ حریف دیگر در این گروه براى ما سخت تر بود. آنها در آزادى هم تیم ما را بسیار اذیت کردند و اکنون هم بدون شک در دوحه و درخانه تیم میزبان کار آسانى در پیش رو نخواهیم داشت. مى توانیم با پیروزى مقابل الغرافه صعودمان را قطعى کرده و شانس بسیارى براى اول شدن در گروه پیدا کنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد ایوبی یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.videoball.mihanblog.com

aسلام:
من حامد ایوبی مدیر وبلاگ ویدئو بال هستم.
وبلاگ من در سابق با نام اساتو فعالیت می کرد و حدود 1000 بلکه بیشتر بازدید در روز داشت و حال بعد از دو سال دو باره آن را راه اندازی کردم.
ضمن تشکر از مطالب مفید شما من حاضر به تبادل لینک با شما هستم و در صورت تمایل، لینک ما با نام"دانلود کلیپ های فوتبالی با حجم کم" یا بنر ما یا هر دو را در وب خود قرار داده و بعد از آن در نظرات وبلاگم مرا مطلع سازید تا لینک شما را قرار دهم
اگر مرا لینک کنید باعث افتخار من است
با تشکر فراوان
www.videoball.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد