مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مذاکرات پرسپولیس با علی دایی جدی شد

imageمذاکرات علی دایی سرمربی سابق تیم ملی با مدیران باشگاه پرسپولیس برای پذیرفتن هدایت این تیم در فصل آینده شکل جدی تری به خود گرفت.

 در حالی که پیش از این خبر سرمربی گری علی دایی برای فصل آینده درتیم فوتبال پرسپولیس تهران به گوش می رسید، یک بار دیگر خبر مذاکره سرمربی سابق تیم ملی ایران با مدیران باشگاه پرسپولیس به خصوص عباس انصاری فرد با دایی به گوش رسید. نزدیکان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر مذاکرات پنهانی و بسیار جدی وی با علی دایی می دهند و این خبر در حالی به گوش می رسد که وینگادا نیز تقریبا روزهای پایانی حضور درجمع سرخپوشان راطی می کند و انصاری فرد رسما اعلام کرده جام حذفی آخرین فرصت این مرد پرتغالی است.

*****

احتمال عدم تمدید قرارداد کریمی با پرسپولیس

برخلاف اعلام قبلی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر تمدید قرارداد کریمی، احتمال عدم تمدید قرارداد این بازیکن قوت گرفت.

درحالی که پیش از این اعلام شده بود علی کریمی با باشگاه پرسپولیس بریا فصل آینده به توافق رسیده و حتی رییس هیات مدیره این باشگاه نیز این موضوع را رسما اعلام کرده بود اما خبرها حاکی از آن است که احتمال عدم تمدید قرارداد کریمی وجود دارد و این بازیکن هنوز با به طور رسمی موافقت خود را به مدیران این تیم اعلام نکرده و شاید برای فصل بعد مجددا به لیگ های عربی برگردد. کریمی همه چیز را برای تمدید قرارداد و یا مذاکره رسمی با مسولان پرسپولیس به پایان فصل موکول کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد