مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کریمی به هواداران: مانند استقلال ته جدول بودیم چه می کردید؟

 مرجع خبری پرسپولیس: کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس تهران خطاب به هواداران معترض گفت: در گروه خود دوم هستیم و اگر شما جای هواداران استقلال انتهای جدولی بودید، چه می‌کردید؟

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز با اعتراض گسترده خود به بازیکنان اجازه تمرین نداده و تنها به تشویق علی کریمی پرداختند.
علی کریمی خطاب به آنها گفت: یک تیم اگر در یک بازی بازنده شود و یک بازیکن خوب باشد، ‌هیچ سودی ندارد چون همه دنبال این هستند که نتیجه در پایان بازی به نفع چه تیمی است. اکنون که باخته‌ایم باید پذیرفت که همه بد بوده و در این باخت شریکیم. به دنبال این نیستم که بگویم ستاره بودم، البته اتفاقات در فوتبال زیاد است و شما دیدید که بایرن مونیخ چگونه مغلوب بارسلونا شد تا نتیجه ای غیر قابل تصور در تاریخ فوتبال خود کسب کند.


کریمی خطاب به تماشاگران تاکید کرد: در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا چیزی از دست نداده و با قرار گرفتن در رده دوم گروه دوم، شانس زیادی برای صعود داریم. این در حالی است که استقلال در رده اخر گروه خود است. اگر شما جای هواداران استقلال بودید چه می کردید؟

کریمی در خصوص شرایط مالی بازیکنان گفت: قبل از بازی با الغرافه بازیکنی به دیدن من آمد که دوست ندارم نامش را ببرم. از این می‌ترسید که چکی را که خرج کرده در طول مدتی که در تهران به سر نمی‌برد برگشت بخورد و این واقعا یک استرس برای بازیکن است که فقط فکرش در چارچوب سبز نباشد.

کریمی در پاسخ به سوال یکی از هواداران مبنی بر اینکه چرا وینگادا در بازی با الغرافه دست به تعویض‌های عجیب و غریب زد گفت: تعویض‌ها سلیقه‌ای است. این موضوع در تمام دنیا رعایت می‌شود و باید به آن احترام گذاشت. نمی‌توانم در این مورد جوابگو باشم و در این خصوص وینگادا باید جواب دهد، البته مطمئن باشید اگر ما به نتیجه می‌رسیدیم هیچکس در حال حاضر اینطور انتقاد نمی‌کرد.

وینگادا مربی خوبی است و باید به او فرصت داد. وی از لحاظ روحی و روانی تیم را دوباره آماده کرد. روزهای سختی در انتظار ما است و اگر نخواهیم دقت لازم را در این روزها داشته باشیم دچار مشکل خواهیم شد.

کریمی در پایان ادامه داد: نباید به رسانه ها سوژه دهیم چون آنها به مدت یک هفته به اتفاقات امروز تمرین پرسپولیس خواهند پرداخت و حاشیه ها را به اطلاع مردم خواهند رساند.
مرجع خبری: آقای کریمی! قهرمان ایران در گروه تیم سوم عریستان و تیمهای قطری و اماراتی باید آخر شود؟
نظرات 3 + ارسال نظر
سینا گلادیاتور-وبلاگ موی تای رینگ ا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.muay-thailand.blogfa.com

وبلاگ جالبی دارید.برای تبادیل لینک با جناب تای بوکسور صحبت کنید.من نویسنده هستم.
با آرزوی موفقیت برای شما

فالگو جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ق.ظ http://falgoo.blogfa.com

سلام دوست عزیز - ممنون از حضورت و لطفت - وبلاگ شما هم زیبا و جالبه ...

شما لینک شدی - اینم لینک من :-۞ فال و طالع بینی فالگو ۞- - منتظرتم

علیرضا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ http://landrun.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز امیر جان این نظر نهایت لطف شماست من وبلاگ شما رو دیدم وخیلی عالی بود قطعا یکی از بهترین وبلاگ ها ست که مدیریت می کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد