مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

موافقت رسمی AFC با کناره گیری الشارجه از لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی با کناره گیری تیم فوتبال الشارجه از لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد. در پی درخواست انصراف تیم الشارجه امارات از ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا و عدم حضور مقابل پرسپولیس، صبح امروز سوزوکی، مدیر پروژه لیگ حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا با ارسال ایمیلی به فدراسیون فوتبال ایران موافقت رسمی AFC با این درخواست را اعلام کرد. روز گذشته نامه باشگاه اماراتی به شماره 1942 توسط یوسف عبدا... دبیرکل فدراسیون فوتبال امارات به الکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون آسیا ارسال شد. در این نامه باشگاه الشارجه اعلام داشت: با توجه به موقعیت این تیم و تغییراتی که به لحاظ مدیریتی و فنی صورت گرفته تقاضای کنار کشیدن از لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

در ادامه این نامه آمده است: حتی امکان دارد این تیم در لیگ امارات هم به دسته پایین تر سقوط کند و می خواهند در فرصتی که دارند مشکلات را برطرف کنند. آنها ضمن عذرخواهی خواستار قبول انصرافشان از ادامه مسابقات شده اند.

سوزوکی نیز در نامه ای با اعلام اینکه پس از مذاکره با بن همام و الکس سوسی این دو نیز انصراف تیم الشارجه را تایید کرده اند به طور رسمی این انصراف را قبول کرد.

با توجه به قوانین موجود در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم حضور الشارجه، پرسپولیس 3 بر صفر برنده و صاحب 3 امتیاز خواهد شد.

البته به طور حتم کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا در آینده با تیم الشارجه به دلیل انصراف ناگهانی از ادامه مسابقات برخورد خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد