مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

هدایتی: حتی یک سهم پرسپولیس را هم خریداری می‌کنم

مرجع خبری پرسپولیس : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر من هم جزیی از مردم هستم حتی یک سهم از سهام پرسپولیس را خریداری می‌کنم.

حسین هدایتی درباره واگذاری سهام پرسپولیس تصریح کرد: همیشه خودم را به عنوان خادم پرسپولیس می‌دانستم و این تیم را که جوانان زیادی را به خود مشغول کرده از صمیم قلب دوست دارم.
وی اظهار داشت: اگر من هم جزیی از مردم هستم مطمئن باشید حتی یک سهام پرسپولیس را خریداری خواهم کرد تا خدمتگذار این تیم باقی بمانم.
هدایتی افزود: به عنوان رئیس هیات مدیره پرسپولیس از طرف خودم و هواداران از دکتر احمدی نژاد تقدیر و تشکر می‌کنم و به او تبریک می‌گویم که این تصمیم شجاعانه را در خصوص واگذاری سهام به مردم گرفته است.
وی افزود: امیدوارم با اجرایی شدن این دستور هر چه سریعتر شاهد تقویت فوتبال ملی و باشگاهی مخصوصا در پرسپولیس و استقلال باشیم تا این تیم‌ها نسبت به گذشته در جایگاه بهتری قرار گیرند.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل الشباب عربستان خاطرنشان کرد: بازی سختی در پیش داریم. چون باید به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم. چشم انتظار حضور مردم در ورزشگاه آزادی هستیم. با پتانسیل موجود در تیم پرسپولیس شک ندارم می‌توانیم با حمایت 100 هزار نفری، الشباب را شکست دهیم و ناکامی‌های نمایندگان را در لیگ قهرمان آسیا را که بحث ملی است،‌ جبران کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد