مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از احمدی‌نژاد تشکر کردند

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با انتشار نامه‌ای از رئیس جمهوری به خاطر دستور مبنی بر واگذاری سهام 2باشگاه به مردم و هواداران تشکر کردند.

مسئولان باشگاه های استقلال و پرسپولیس در پی دستور رئیس جمهوری مبنی بر واگذاری سهام این دو باشگاه به هواداران نامه ای مشترک منتشر و از رئیس جمهوری تشکر کردند.
در متن این نامه آمده است:


بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد
ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران

با سلام و اهداء تحیات

احتراماً، اجازه فرمائید مراتب شادی و نشاط خیل میلیونی هواداران پرطرفدارترین باشگاه های فرهنگی ورزشی قاره پهناور آسیا را به حضور ریاست محبوب جمهوری اسلامی ایران تقدیم داریم.
بدون شک دستور حضرتعالی دایر بر واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پیروزی به هواداران به دغدغه میلیون ها ایرانی خاتمه داد و خاطره خوش این هدیه برای همیشه در تاریخ کشور ثبت و ضبط خواهد شد.
در همین امتداد به استحضار عالی می رساند طرح جامعی با برخورداری از امعان نظر برادر ارجمند جناب آقای مهندس علی آبادی، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی که بدون شک بیشترین حمایت را از دو باشگاه استقلال و پیروزی داشته اند در دست تهیه است و بزودی تقدیم خواهد شد.
توفیق روزافزون آن برادر ارجمند را که همواره در دفاع از حقوق و احساسات بی دریغ مردم ایران پیش قدم بوده اید از خداوند متعال مسألت می نماید.
با تشکر و التماس دعای خیر
باشگاه های فرهنگی- ورزشی استقلال و پیروزی

نظرات 1 + ارسال نظر
ارسال اس ام اس رایگان به 3000 نفر یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام دوست عزیز . با عضویت در این گروه میتونی 3000 اس ام اس رایگان از اینترنت به موبایل دوستات بفرستی.

اینم ایدی من کاری داشتی در خدمتم . sahar_tala59

اینم آدرس گروه :

http://www.tejaratshop.com/modules.php?name=News&file=article&sid=338

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد