مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

معدنچی: پرسپولیسی‌ها با من صحبت کردند

مرجع خبری پرسپولیس : مهرزاد معدنچی، لژیونر ایرانی فوتبال امارات که این چند وقت در لیست تمام مربیان تیم‌ملی بوده، امیدوار است برخلاف دوره‌های قبلی به خصوص زمان دایی جایگاه مناسبی را در تیم‌ملی پیدا کند و با افشین قطبی به جام‌جهانی آفریقا برود.

لیگ امارات هم که روزهای پایانی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد...
بله، یکشنبه هفته آینده این فصل هم تمام می‌شود.
از فصلی که گذشت بگو. این فصل برای مهرزاد معدنچی خوب بود یا بد؟
نه می‌توانم بگویم خوب بود و نه می‌توانم بگویم بد. در کل فصل متعادلی را پشت‌سر گذاشتم. امسال من به شخصه درگیر مسایل غیر‌فوتبالی بودم و نتوانستم آنطور که باید و شاید فوتبال بازی کنم.
درگیر چه مسایل غیرفوتبالی بودی؟
به هر حال ابتدای فصل با بوناچیچ بر سر تغییر پست مشکلاتی داشتم و جدا از این هم تیم ما این فصل چند تغییر اصلی داشت.

در کل از عملکردت راضی بودی؟با توجه به اینکه این فصل هافبک چپ بازی کردم فکر کنم آمار بدی نداشتم اما اگر بخواهیم نسبت به فصل قبل بررسی کنیم، عملکرد خوبی نداشته‌ام.
نتایج النصر را چطور ارزیابی می‌کنی؟
در مجموع فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشته‌ایم. ما اگر در هفته آخر سه امتیاز را بگیریم، پنجم می‌شویم که تا حد زیادی قابل قبول است.
با النصر تا چه زمانی قرارداد داری؟
بعد از بازی یکشنبه قراردادم تمام می‌شود. چه برنامه‌ای برای آینده داری؟
هنوز که تصمیم خاصی نگرفته‌ام. من باید بعد از بازی یکشنبه به اردوی تیم‌ملی بیایم تا آماده بازی با کره شوم، به همین دلیل تمام تمرکزم را فعلا روی تیم‌ملی گذاشته‌ام و بعد از بازی‌های تیم‌ملی در خصوص آینده‌ام تصمیم می‌گیرم.
قصد بازگشت به ایران را داری یا می‌خواهی در امارات به فوتبالت ادامه دهی؟
من پارسال خیلی راحت گفتم در امارات به فوتبالم ادامه می‌دهم اما امسال نمی‌توانم در حال حاضر صحبت کنم چرا که اهدافی دارم و باید بعد از بررسی آنها تصمیم بگیرم.
داستان بازگشتت به پرسپولیس تا چه حد صحت دارد؟
یکسری صحبت‌هایی با من در این رابطه انجام شده اما هنوز این مذاکرات رسمیت پیدا نکرده است.
دوست داری به پرسپولیس برگردی؟
اگر قرار باشد روزی به فوتبال ایران برگردم و پرسپولیس من را بخواهد بدون هیچ تردیدی به این تیم می‌پیوندم. همانطور که گفتم صحبت‌هایی با من شده اما نه به‌طور جدی.
از این بحث‌ها خارج شویم. این‌بار هم به تیم‌ملی دعوت شدی...
من این چند وقت به جز بازی کره‌جنوبی در تیم‌ملی بوده‌ام، این‌بار هم با تمام وجود در خدمت تیم‌ملی کشورم هستم.
نظرت در مورد لیست 41 نفره قطبی چیست؟ این حرکت را منطقی می‌دانی؟
فکر کنم با توجه به زمان کوتاهی که قطبی در اختیار دارد، این حرکت مورد تایید باشد. در حال حاضر اکثر بازیکنان شایسته دعوت شده‌اند تا قطبی افراد مورد نظرش را از نزدیک ببیند و بعد آنها را انتخاب کند.
فکر نمی‌کنی این لیست در ادامه مشکل‌ساز و حاشیه‌ساز شود؟
بالاخره هر لیستی اعلام شود حاشیه هم در ادامه‌اش به وجود می‌آید، اصلا این حاشیه‌ها در فوتبال نباشد، فوتبال حال نمی‌دهد.
در زمان دایی که نتوانستی جایگاه ثابتی برای خودت پیدا کنی، فکر می‌کنی قطبی به تو این فرصت را بدهد؟
من در زمان دایی تنها لژیونری بودم که از امارات دعوت می‌شدم چون او به لیگ این کشور هیچ اعتقادی نداشت. من فکر می‌کنم همین اعتقاد دایی بود که من را نیمکت‌نشین کرد. من در بازی‌هایی که برای تیم‌ملی دایی بازی کردم به نظر کارشناسان عملکرد قابل قبولی داشتم اما به هر حال دایی افکارش اجازه نداد من بیشتر بازی کنم.
حالا فکر می‌کنی این اعتقاد دایی درست بوده است؟
من به نظر دایی احترام می‌گذارم اما اگر الان به نتایج لیگ قهرمانان آسیا نگاه کنیم خیلی راحت به سطح دو لیگ ایران و امارات پی می‌بریم. من قبول دارم فوتبال ملی ما خیلی قوی‌تر از امارات است اما در سطح باشگاهی اگر سطح فوتبال امارات بالاتر نباشد، پایین‌تر هم نیست. بازی‌های آسیایی نشان داد که ما باید به جای حرف زدن، بیشترعمل کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ

روز و شبتون بخیر دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد