مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نیکبخت : باشگاه مشکل من را حل نکرده است !

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط به خاطر مردم سر تمرینات حاضر شدم و هنوز باشگاه هیچ کدام از مشکلات من را حل نکرده است.

علیرضا نیکبخت واحدی اظهار داشت: هرگز مصاحبه‌ام را تکذیب نکرده‌ام. با وجود قول هایی که به من داده شده فقط به خاطر مردم سر تمرینات حضور پیدا کرده‌ام و متاسفانه هیچ کدام از حرف هایی را که مسئولین به من زده‌اند عملی نشده است.
وی افزود: به خاطر بازی سخت و سرنوشت ساز مقابل الشباب عربستان و با مشورت با دوستان صلاح دانستم در تمرینات پرسپولیس شرکت کنم. امیدوارم مسئولان به فکر حل مشکلات باشند.
نیکبخت ادامه داد: با انصاری فرد دیدار داشتم اما متاسفانه علی رغم اینکه روز گذشته اعلام کردند بنا بر قولی که به من داده بودند مشکلم حل می‌شود برخلاف این شد.
وی افزود: هیچ پولی از باشگاه نگرفته ام و اگر اینطور باشد دوباره دچار مشکل خواهیم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد