مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

گزارش تمرین پرسپولیس؛ حقیقی آسیب دید

imageتمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای بازی مقابل الشباب عربستان صبح امروز در مجموعه‌ی ورزش خیریه عمل برگزار شد.

 تمرین امروز از ساعت 10 و 30 دقیقه آغاز شد و در ابتدای تمرین نلو وینگادا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رد برخی مطالب دروغین مبنی بر اینکه به دلیل مشکلات مالی با باشگاه پرسپولیس در بازی مقابل الشباب بر روی نیمکت نمینشیند، اظهار کرد: به طور قطع در این بازی بر روی نیمکت پرسپولیس خواهم نشست و تیم ما با توجه به این که برای صدرنشینی باید سه امتیاز بازی را بدست آورد، با تمام قدرت به میدان میرود.

تمرین امروز پرسپولیس با حرکات کششی و دویدن نرم بازیکنان آغاز شد. سپس بازیکنان در گروههای چند نفری به تمرین پاسکاری و مرور برنامههای تکنیکی پرداختند.

تمرین بعدی بازیکنان پرسپولیس مرور تمرینهای سرعتی بود. بخش اصلی تمرین امروز پرسپولیس شامل تقسیم بازیکنان به چهار گروه بود که بازیکنان در قالب تیمهای سبز، زرد، خاکستری و قرمز به مرور برنامههای تاکتیکی پرداختند.

در این تمرین در حالی که دو تیم در نیمهای از زمین به بازی با یکدیگر میپرداختند یک تیم دیگر در کنارههای زمین و تیمی دیگر در نیمه‌ی دیگر زمین مستقر بودند که با دستور وینگادا بازیکنان توپ را به بخش دیگر زمین منتقل کرده و در واقع انتقال بازی از دفاع به حمله و از حمله به دفاع را تمرین میکردند.

در ساعت 12 تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حرکات کششی بازیکنان پایان یافت.

در تمرین امروز تمامی بازیکنان به غیر از کریم باقری و علیعسگر حاضر بودند. ضمن آن که علیرضا حقیقی دروازهبان پرسپولیس در طول تمرین دچار آسیب دیدگی شد و در بخش پایانی تمرین شرکت نکرد.

زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره‌ی وضعیت حقیقی گفت: "پای حقیقی در هنگام تمرین دچار ضرب خوردگی شده است اما، مشکل خاصی وجود ندارد. خوشبختانه سایر بازیکنان هم برای بازی مقابل الشباب در سلامتی کامل به سر میبرند."

نزدیک به 50 نفر تماشاگر از تمرینهای امروز پرسپولیس دیدن کردند.

*****

نیکبخت واحدی:
یک ریال هم از باشگاه پرسپولیس نگرفتهام
به خاطر بازی حساس با الشباب در تمرینها حاضر شدم


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هنوز یک ریال هم از باشگاه پرسپولیس نگرفتهام و تنها به خاطر هواداران در تمرین حاضر شدم.

علیرضا واحدی نیکبخت پس از تمرین امروز پرسپولیس به خبرنگاران گفت: در برخی رسانهها عنوان شده است که من از باشگاه پرسپولیس چک دریافت کردهام و یا پولی گرفتهام. در حالی که هیچ نشستی با مسوولان باشگاه پرسپولیس نداشتهام و حتی هنوز یک ریال هم از مطالباتم را دریافت نکردهام.

وی افزود: مشکلاتم هنوز برطرف نشده است و تنها به خاطر هواداران پرسپولیس و بازی حساسی که مقابل الشباب عربستان داریم، در تمرینها حاضر شدم.

وی افزود: بازی مقابل الشباب سرنوشتساز است و با توجه به شرایط مرحله‌ی بعدی باید پیروز شویم تا در صدر جدول باقی بمانیم.

واحدی نیکبخت در پایان گفت: با این حال باز هم تاکید میکنم که تنها دلیل حضورم در تمرینها شرایط حساس پرسپولیس بود، وگرنه یک ریال هم از باشگاه به من پرداخت نشده و مشکلات مالیام با باشگاه همچنان پابرجاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد