مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

آشوبی: دوست دارم با حاج حبیب کار کنم

مرجع خبری پرسپولیس : فعلا در تهران استراحت می‌کنم

آشوبی: دوست دارم با حاج حبیب کار کنم

آخرین بازیکنی که از لیست افشین قطبی خارج شد همان کسی بود که خیلی‌ها به کنایه او را پسر قطبی معرفی می‌کردند. فرزاد آشوبی به واسطه علاقه و اعتمادی که قطبی به او داشت بلافاصله با آمدن او به تیم ملی دعوت شد و در مقابل اندونزی در ترکیب اصلی ایستاد اما بعد از آن در ترکیب 18 نفره بازی کره شمالی به عنوان نیمکت‌نشین قرار گرفت و در مقابل امارات حتی جایی در میان 18 نفر هم نداشت. همین روند باعث شده تا حالا بحث قهر کردن آشوبی از تیم ملی همچون 10 بازیکنی که قبل از او اردو تیم ملی را ترک کرده‌اند، مطرح شود اما آشوبی همه چیز را رد می‌کند: «این حرف‌ها فقط شایعه است.» او حتی خط خوردن خود را هم قبول ندارد.
چطور شد از لیست تیم ملی قبل از سفر به کره جنوبی خارج شدید؟

مشکلاتی داشتم که با قطبی مطرح کرده و او اجازه داد که بمانم.


قطبی به شما اعتقاد داشت برای همین خط خوردن شما عجیب به نظر می‌رسد. اصلا بحث خط خوردن نیست. من می‌خواستم در تهران بمانم و قطبی هم لطف کرد و اجازه داد.


گفته می‌شود فرزاد آشوبی چون در لیست 18 نفره با امارات نبوده قهر کرده است. این صحبت‌ها فقط شایعاتی است که در مطبوعات منعکس می‌شود. می‌توانید از خود قطبی هم سوال کنید. اصلا خود سرمربی تیم ملی در آخرین مصاحبه‌هایش گفته است که قهری در کار نبوده.

بحث تیم آینده‌ات چطور شد؟


گفته می‌شد برهانی‌نژاد برای مذاکره با شما چند روز قبل به تهران آمده بود. ■ بله، جلسه‌ای هم با ایشان داشتم اما گفتم اجازه بدهید تا چند روز استراحت کنم و بعد از بازی کره جنوبی صحبت نهایی را انجام می‌دهیم.


انگار آمدن حبیب کاشانی به پرسپولیس جدی شده. فصل قبل کاشانی می‌خواست تو بمانی و حتی توافق هم کردید. حالا با آمدن او به پرسپولیس برمی‌گردی؟ من که از خدا می‌خواهم. خیلی دوست دارم با حاج حبیب کار کنم. اصلاً همه دوست دارند با او کار کنند. اگر توافق شود دوست دارم با پرسپولیس همکاری کنم.


یعنی چقدر احتمال دارد به پرسپولیس برگردی؟ خب نمی‌شود در این باره الان اظهار نظر کرد. من دوست دارم در پرسپولیس باشم اما گاهی اوقات اتفاق و شرایط باعث می‌شود بازیکن از دلخواهش دور بماند.


■ هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. فعلاً در تهران استراحت می‌کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

دوست من ما در وبلاگمون ناگفته های جالبی از انتخابات داریم لطفا سری به ما بزنید که از عشق غرق سیاستیم !

مریم و سعید و سروش دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام . سری به ما بزنید . ناگفته های زیادی از انتخابات داریم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد