مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

انصاری‌فرد: من مدیرعامل پرسپولیس هستم

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا پایان هفته سرمربی جدید انتخاب می‌شود تا تیم برای فصل آینده آماده شود.

عباس انصاری فرد  اظهار داشت: به بازیکنانی که جذب کرده ایم اعتقاد داریم اما بنا به دلایلی مجبور هستیم تصمیم های خود را تغییر دهیم. در این راستا به احتمال فراوان امیر حسین صادقی از پرسپولیس در روزهای آینده جدا خواهد شد اما من به هواداران قول می‌دهم که بازیکنی در سطح فنی بالا جذب کنیم.
ی افزود: قرارداد ما با اشپتیم آرفی نیز کاملا مشخص است و بعید می دانم او به تیم دیگری برود البته شاید وسوسه شود اما با او مانند دیگر بازیکنان پرسپولیس قرارداد محکمی بسته ایم.
انصاری فرد در جواب این سئوال که آیا شما مدیرعامل پرسپولیس هستید یا خیر؛ یادآور شد: فعلا من در باشگاه پرسپولیس حضور دارم و وظایفم را انجام می دهم و تابع دستورات سازمان تربیت بدنی هستم. سعی می کنم تا روز آخر به وظیفه ام در باشگاه عمل کنم. هر تصمیمی گرفته شود تابع آن هستم.

وی در خصوص سرمربی جدید پرسپولیس تاکید کرد: انتخاب سرمربی پرسپولیس کار آسانی نیست. ما 4 گزینه بسیار خوب در نظر داریم ولی فعلا نام آنها را اعلام نمی کنیم تا به توافق برسیم و دست برخی از سود جویان وسط نیاید. به احتمال بسیار فراوان تا پایان هفته سرمربی را انتخاب می‌کنیم.
انصاری فرد اظهار داشت: قبل از انتخاب سرمربی؛ او تصمیم می‌گیرد که با چه کادری کار می‌کند و اصلا این موضوع درست نیست که من بخواهم از الان برای سرمربی آینده تعیین تکلیف کنم و یا به او اعلام کنم که حتما در کنار تو فردی که می گویم کار کند.


وی در خصوص مذاکره با سید مهدی رحمتی، سید جلال حسینی و گونش؛ مربی ترکیه ای گفت: گونش جز گزینه های ما نیست و این خبر را من تکذیب می کنم. با رحمتی و حسینی نیز هنوز مذاکره ای نداشته ایم. پس از بازی تیم ملی در خصوص جذب بازیکنان ملی پوش تصمیم می‌گیریم. خوشبختانه کمیته فنی روز گذشته جلسه خوبی برگزار کرد و سعی می کنیم با ادامه دادن آن به هدف خود برسیم.
انصاری فرد در جواب این سئوال که آیا برای تیم بستن دیر نشده است؛ خاطرنشان کرد: اتفاقاتی رخ داد که کمی دچار مشکل شدیم اما هنوز دیر نشده و باقدرت به کار خود ادامه می‌دهیم. من برنامه های بسیار خوبی برای این تیم دارم که امیدوارم بتوانم آنها را اجرایی کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

جوابیه حضرت آیت الله العظمی صانعی مدظله العالی در پاسخ به آقای مهندس میر حسین موسوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد