مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

استیلى: هدف من قهرمانى با پرسپولیس است

حمید استیلى مربى سابق پرسپولیس با احتمال حضور حبیب کاشانى در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد. با این حال حمید استیلى با قاطعیت از حضور در پرسپولیس حرف نمى زند.وى اظهار داشت: فعلاً حکمى در رابطه بامربیگرى به من داده نشده بنابراین من نمى توانم در رابطه با مسائل فنى تیم حرف بزنم. او در ادامه در رابطه با بازیکنانى که از جانب او عنوان مى شود به پرسپولیس مى آیند افزود: من هنوز لیستى به پرسپولیس ارائه ندادم چون قطعاً مربى که هنوز انتخاب نشده نمى تواند صحبتى در رابطه با لیست و مسائلى مربوط به این موضوع را مطرح کند. استیلى تصریح کرد: از قول من بنویسید با هیچ بازیکنى صحبت نکرده ام و از سوى دیگر به هیچ بازیکن پرسپولیس هم نگفته ام که او در لیست من قرار ندارد.گزینه اصلى مربیگرى پرسپولیس در پایان خاطرنشان ساخت: اگر براى مربیگرى در پرسپولیس انتخاب شوم قطعاً هدف اول من قهرمانى است و مطمئناً در این راه زیر ساخت ها باعث موفقیت و قهرمانى یک تیم خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد