مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تساوی با کره جنوبی شانس صعود ایران را کاهش داد

image تساوی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی، شانس صعود شاگردان قطبی به جام جهانی را کاهش داد...

در آخرین بازی از دور گروهی مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 تیم‏های کره‏جنوبی و ایران در سئول به دیدار هم رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.
تک گل ایران در دقیقه 57 توسط " مسعود شجاعی " به ثمر رسید. " محمد نصرتی " که 4 سال پیش گل صعود تیم ملی به جام جهانی را به ثمر رسانده بود، این بار در نقش سازنده ظاهر شد و روی سانتر او، " شجاعی " زهر خود را ریخت و دروازه " لی وون جائه " را باز کرد. اما با عقب کشیدن بازیکنان تیم ملی، کره جنوبی فرصت بیشتری برای حضور در زمین ایران پیدا کرد و حتی یک بار ضربه ایستگاهی " پارک چو یانگ " به تیر دروازه مهدی رحمتی برخورد کرد تا اینکه " پارک جی سونگ " هافبک سرشناس کره که در بازی رفت هم گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود، در دقیقه 81 از شکاف میان خط دفاعی تیم ملی استفاده کرد و توپ را تور دروازه رحمتی چسباند.

با این نتیجه تیم ملی ایران 11 امتیازی شد و موقتاً بالاتر از عربستان در مکان سوم ایستاد. حال باید منتظر دیدار عربستان و کره شمالی بمانیم تا شانس روی خوش به ما نشان دهد و به عنوان تیم سوم راهی مرحله پلی آف شویم.

ترکیب تیم ملی ایران: مهدی رحمتی، حسین کعبی، هادی عقیلی، جلال حسینی، محمد نصرتی(86 محمدرضا خلعتبریآندرانیک تیموریان، جواد نکونام، پژمان نوری، مهدی مهدوی کیا(87 وحید هاشمیانعلی کریمی(75 آرش برهانیمسعود شجاعی
سرمربی: افشین قطبی

نظرات 1 + ارسال نظر
کسب درآمد از طریق sms چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ

سایت lbs.ir با هدف آموزش از طریق اس ام اس ( Learn By Sms ) وابسته به شرکت آرمان مبتکران آمادگی خود را برای تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید مناسب اعلام می دارد.
ضمنا طرح جدید LBS با محوریت « کسب درآمد از طریق اس ام اس » نیز آغاز شده است و بسیاری از دوستان فعال ، ماهیانه درآمد مناسبی از این طرح دریافت می کنند . برای اطلاعات بیشتر به سایت www.LBS.ir و صفحه مربوط به کسب درآمد مراجعه فرمایید.

در صورت تمایل به تبادل لینک نام سایت را در صفحه اصلی و با عنوان :
کسب درآمد از طریق اس ام اس
و به آدرس :
www.lbs.ir
لینک نموده و متعاقبا اطلاع دهید تا لینک شما نیز در سایت قرار گیرد.
موفق باشید.
مدیریت LBS

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد