مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خوردبین:فصل قبل معلوم شد، آنچه باعث قهرمانى ما مى شود، پول نیست

عباس انصارى فرد و محمود خوردبین رابطه نزدیک و صمیمانه اى را برقرار کرده اند. به نظر مى رسد تا انصارى فرد مدیرعامل باشد، خللى به جایگاه سرپرست کهنه کار سرخپوشان وارد نخواهد شد. این در حالى است که از مدت ها قبل به انحاء مختلف هر از چند گاهى شایعه برکنارى خوردبین مطرح شده است و مجموعه این مسائل دلیل گفت وگوى ما با خوردبین بود.

این روزها هر از چند گاهى به بهانه هاى مختلف صحبت از این مى شود که خوردبین به زودى از پرسپولیس جدا مى شود؟
- بعضى ها دلشان این طور مى خواهد اما من هنوز در خدمت پرسپولیس هستم و تا باشم هر کارى از دستم برآید براى آن انجام مى دهم.

• اگر آقاى کاشانى مى آمد و شما را کنار مى گذاشت چه مى کردید؟
- به سلیقه مدیرعامل احترام مى گذارم. بین ما همیشه احترام متقابل بوده است. البته خودم در این باره شنیدم. کار خاصى هم نمى کردم.

• فکر مى کنید دلیل چنین اقدامى، چه مى توانست باشد؟
- نمى دانم. ما درباره موضوعى صحبت مى کنیم که اتفاق نیفتاده است. همان طور که گفتم احترام مى گذاشتم اما از بعضى دوستان اصلاً انتظار نداشتم که بخواهند براى اینکار جلو بیفتند. این مسأله است که مرا ناراحت مى کند.

• خواست هدایتى با تلاش براى حفظ کریمى را چقدر در این مسأله دخیل مى دانید؟
- فکر نمى کنم در فوتبال کسى باشد که نداند اصل قضایا چیست نیازى نیست که من در اینباره صحبت کنم اما مى خواهم بگویم محمود خوردبین آدمى نیست که بخواهد با هر شرایطى کار کند. پرسپولیس یک تیم قدیمى است که یکسرى اصول در آن به سنت بدل شده است. احترام به کسوت یکى از اینها است. اینکه هر کس باید جایگاه خود را هم بداند، چنین است. پرسپولیس که در فصل گذشته در ظاهر مشکل مالى نداشت، اگر نتیجه نگرفتیم به خاطر عدم رضایت این مسائل بود. اگر قرار بود یک سال دیگر این طور هواداران را رنج بدهیم، خودم مى رفتم.

• یعنى حالا فکر مى کنید، اوضاع پرسپولیس خوب است؟
- براى رسیدن به وضعیت خود باید تلاش کنیم و همدل باشیم. این همدلى مهم است. اینکه تمام هوش و حواس باشگاه و تیم متوجه درگیرى هاى داخلى نباشد. بعد باید تلاش کرد. الان این همدلى به وجود آمده است خدا را شکر بعد از مدت ها آرامش داریم و باید از خجالت هواداران در بیاییم.

• اما خیلى ها اعتقاد دارند که پرسپولیس باید از وسط هفته تمرینات را شروع مى کرد؟
- من هم چنین عقیده اى دارم اما اگر از ابتداى تیرماه هم شروع کنیم، زمان کافى خواهیم داشت. به هر حال بعضى مسائل باعث شد وقفه اى در کار پیش بیاید اما الان کارهایى که باید هماهنگ شود با همفکرى سازمان و آقاى انصارى فرد به خوبى پیش مى رود.

• با اینکه درخشان فصل آینده در کادرفنى باشد، مشکل ندارید؟
- این موضوع مطرح شده و هر زمان قطعى شود باشگاه رسماً اعلام مى کند. من و درخشان هم مشکلى نداریم. در همان میهمانى چندى پیش پیشکسوتان که به میزبانى آقاى انصارى فرد صورت گرفت اختلاف تمام شد و با روبوسى همه چیز را فراموش کردیم.

• راستى درباره اینکه مى گویند سن و سال شما بالا است چه نظرى دارید؟
- بعضى ها فکر مى کنند قرار است من باز هم به عنوان مهاجم براى پرسپولیس بازى کنم اما به اطلاع آقایان مى رسانم که قرار است من مدیر و سرپرست تیم باشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نرم افزار ارسال نظر به 4 سرویس وبلاگ پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

----------------------------------------------
سلام
دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری.امیدوارم موفق باشی.منم یه وبلاگ در زمینه کسب درآمد از سایت های اینترنتی دارم.خوشحال می شم سر بزنی و نظرت رو بگی.
ضمنا با توجه به بازدید بالای وبلاگت می تونی در آمد خوبی از نمایش تبلیغات در بیاری.برای عضویت و اطلاعات بیشتر از وبلاگ بازدید کن

منتظرت هستم. شایان

نرم افزار ارسال نظر به 4 سرویس وبلاگ پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

----------------------------------------------
سلام
دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری.امیدوارم موفق باشی.منم یه وبلاگ در زمینه کسب درآمد از سایت های اینترنتی دارم.خوشحال می شم سر بزنی و نظرت رو بگی.
ضمنا با توجه به بازدید بالای وبلاگت می تونی در آمد خوبی از نمایش تبلیغات در بیاری.برای عضویت و اطلاعات بیشتر از وبلاگ بازدید کن

منتظرت هستم. شایان

نرم افزار ارسال نظر به 4 سرویس وبلاگ پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ

----------------------------------------------
سلام
دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری.امیدوارم موفق باشی.منم یه وبلاگ در زمینه کسب درآمد از سایت های اینترنتی دارم.خوشحال می شم سر بزنی و نظرت رو بگی.
ضمنا با توجه به بازدید بالای وبلاگت می تونی در آمد خوبی از نمایش تبلیغات در بیاری.برای عضویت و اطلاعات بیشتر از وبلاگ بازدید کن

منتظرت هستم. شایان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد